FANDOM

Metro Redux.png

Metro Redux - є перевиданням Metro 2033 та Metro: Last Light зробленими на рушії нового покоління.

Для Metro 2033 зробили цілий ряд змін як в графічному, так і в геймплейному плані: покращили освітлення, додали динамічні погодні явища, більш деталізовані моделі персонажів з поліпшеною анімацією, динамічне руйнування і змінені ефекти вогню і диму. Приділили увагу і штучному інтелекту суперників, а стрілянина, ближній бій і поведінка зброї більше схожі на Last Light.

Metro: Last Light також отримає графічні поліпшення і деякі зміни в ігровому процесі.

На Е3 з`явилося геймплейне відео Metro 2033 Redux. В ньому показано місію "Мертве місто" на оновленому рушії.

Чого чекати від оновленої версії? Редагувати

  • Українську локалізацію
  • Можливість вибору режиму:

Виживання: складність, взаємодія, та годинник залишаться як і в оригінальній версії Metro 2033.

Спартанець: можливості Metro: Last Light будуть втілені в ігровий процес.

  • Покращені графічні елементи, а також покращена анімація персонажів. 

Цікаві факти Редагувати

  • В головному меню, на фоні станції видно жінку з дитиною, яка дуже схожа на Анну, зокрема тим, що ходить в одязі з надписом "Спарта", а дитина схожа на сина Артема, також чоловік, який сидить за столом схожий на Мельника.  

Порівняння графіки Metro 2033 та Metro Redux Редагувати

Ці фото дають змогу порівняти дві гри в плані графіки. Примітка: В обох іграх виставлено середні налаштування графіки.

Галерея Редагувати

ВідеоРедагувати

Випадкова вікі