FANDOM

Metro-last-light1 (1).jpg

Нова версія гри, продовження Метро 2033. Зроблена також студією . Вихід спочатку планувався в березні 2013 року.

Чергова дата виходу гриРедагувати

Deep Silver повідомили дату виходу Metro: Last Light - 14 травня 2013 року в Північній і Латинській Америці і 17 травня в Європі. Реліз розробленого в Україні сіквела раніше був запланований на березень 2013 року колишнім видавцем THQ. Проте, компанія Koch Media, дочірня від Deep Silver, придбала права на серію в січні за $5.8 млн, що змінила плани по випуску гри.

Генеральний директор Koch Media сказав: «Нова дата релізу є якимсь балансом між останніми доробками для створення якісного продукту і не дуже довгою відстрочкою, щоб не змушувати шанувальників чекати надто довго».

Директор Deep Silver додав: «Ми хотіли б подякувати всіх шанувальників серії за їх терпіння, і запевняємо, що продовження серії залишиться на такому ж високому рівні».

Про груРедагувати

"Постапокаліптична Москва, рік 2034. Той же герой, що і в першій частині — Артем, який подорослішав і тепер він в Ордені. Хто знає першу частину там був Орден, який захищає Метро від зовнішньої небезпеки. 

Ядерна зима 02.jpg

Тепер він боєць цього Ордена."

"Як і перша частина це сценарний шутер. Всього буде більше. Все буде більш інтенсивніше, більш яскраво, більш кінематографічно і при цьому буде більше свободи".

Із інтерв'ю креативного директора 4A Games Андрія Прохорова

У сиквелі до Metro 2033 події розгортаються в Москві 2034 року. Гравець потрапляє в конфлікт фракцій, які воюють за апокаліптичний пристрій.

Metro: Last Light, раніше відомий як Metro 2034 - шутер від першої особи, розроблений українською компанією 4A Games. Гра не пов'язана з книгою «Метро 2034», тобто, на відміну від першої частини, не володіє прямим зв'язком з творчістю Дмитра Глухівського. Гравця чекає пост-апокаліптичний світ і екшн, розбавлений елементами хоррору.

Можливо, в кінці 2014 року вийде версія для PlayStation 4.

Геймплей і сюжетРедагувати

Після того, як Артем запустив у Чорних  шквал боєголовок (канонічна кінцівка Metro 2033), пройшла ядерна зима. З'явилося сонце, яке розплавило лід, однак навколишнє середовище не перестало бути ворожим. Повітрям з поверхні як і раніше не можна дихати, а Москва населена мутантами.

Дія відбувається в пост-апокаліптичному майбутньому, відомому з Metro 2033. Люди, що знаходяться в руїнах московського метро, намагаються захиститися від смертельних зовнішніх загроз. Тварини і люди, що потрапили під отруйний дощ, стають мутантами, полюючись в катакомбах. Виживаючі не об'єднуються в боротьбі проти мутантів, а борються між собою за мізерні ресурси. Всі вони хочуть отримати потужну апокаліптичну зброю. Назріває загроза неминучої громадянської війни, яка загрожує знищенням людства. Головний герой, Артем, є останньою надією людства. Прогрес гри заснований на розвитку історії. Артем може використовувати цілий арсенал екзотичної саморобної зброї. Світ Metro: Last Light позиціонується як атмосферний і затягуючий.

Розробники обіцяли поліпшений штучний інтелект, більше стелса, нові опції, поліпшені економічні елементи і мультиплеер.

РозробкаРедагувати

Перший показ гри відбувся на E3 2011. Серед акторів, озвучивавших гру, називалися Ленс Хенріксен, Нолан Норт, Харі Пейтон і Паттон Освальт. Коментуючи питання NowGamer про можливе релізі гри на Wii U, ключовий програміст 4A Games Олесь Шишковцов сказав, що в даній консолі використовується «жахливий, повільний процесор». Йому вторив колега Х'ю Бейнон, який повідомив, що зусилля, які потрібні на розробку версії для Wii U, не варті результату.

Геймплейний трейлер Metro: Last Light привернув значну увагу, набравши більше 4 мільйонів переглядів. У листопаді-грудні 2012 року з'явилися ще три коротких екшн-ролика на базі гри.

4A Games дала зрозуміти, що гра не буде поставлятися з онлайновим режимом, оскільки розробники спрямували всі зусилля на створення одиночної кампанії. Однак, мультиплеер може бути введений після релізу.

Завдяки таким технологіям, як світлові ефекти і фізика, Metro: Last Light називають новим кандидатом на еталон для тестів графічних карт.

Деякі невдоволення геймерів викликало те, що налаштування високої складності представили у вигляді доступного за попереднім замовленням DLC, так названого «Ranger Mode» за ціною в 5 доларів.

Системні вимоги:

  •  Операційна система: XP SP3\ Vista SP2 \ 7 SP1 \  8
  •  Процесор: Core 2 Duo - 2,2 ГГц \ Quad Core - 3,0 ГГц
  •  Оперативна память: 2048 Мб
  •  Вільне місце на жорсткому диску: ~6-9 Гб
  •  Відеокарта: GeForce 8800GT або GeForce GTS250, (512 Мб), (Shader Model 3), (DirectX 9) \ GeForce GTX480, (1024 Мб), (DirectX 11)
  •  Файлова система: NTFS

СкріншотиРедагувати

ОсобливостіРедагувати

Посилання Редагувати

Сторінка Metro Last Light в Steam

Офіційна сторінка Metro Last Light

Виноски Редагувати

Випадкова вікі