FANDOM

4A Games Студія — автор ігор за мотивами книг Дмитра Глуховського.

4A 01.png

Всюдисущий по Києву Yarmap ось що каже по суті:

4a-games Украина, разработка компьютерных игор, ООО
Рубрики: Игрушки, игры: производство
Сайт: www.4a-games.com
Email: info@4a-games.com
Московский пр., д. 21А
тел. 390-00-17,

Нові розробкиРедагувати

ЙДЕ 2034 РІК.

У тунелях метро під руїнами постапокаліптичній Москви залишки людства відображають смертоносні атаки як іззовні, так і зсередини.

Мутанти регулярно навідуються в катакомби і полюють на тих, хто наважився вилізти на мертву поверхню під отруєним небом. Але замість того, щоб об'єднатися, міста станції метро безупинно воюють, прагнучи отримати пристрій судного дня з військового бункера Д6, здатне дати їм абсолютна могутність. Розгорається громадянська війна, що загрожує стерти з лиця землі останніх людей.

Ваш персонаж - Артем, його з'їдає почуттям провини, але хлопчина не втрачає надії. Тепер саме від вас залежить наше виживання в цей темний час...
Metro2033 2013-03-30 16-34-07-58.jpg

Емблема компанії у грі Metro 2033

Захоплюючий шутер від першої особи з відмінним сюжетом Metro: Last Light це довгоочікуване продовження культової грі Metro 2033, тепло прийнятої критиками в 2010 році.

• Ведіть захоплюючі бої екзотичною саморобною зброєю проти ворогів: людей і мутантів! Атакуйте будь-яких ворогів, потай підкрадаючись до них під покривом темряви!

• Дослідіть постапокаліптичний світ московського метро в одній з найбільш реалістичних і атмосферних ігор, коли-небудь створених!

• Боріться до останнього патрона і до останнього подиху в страшній грі, де змішалися жанри «жах виживання» і «шутер від першої особи»!

• Завдяки використанню технологій нового покоління, які забезпечують неперевершену освітлення і реалістичну фізику, гра встановила нову планку як на ігрових приставках, так і на ПК.

Ще почитатиРедагувати

Виноски Редагувати

Випадкова вікі