FANDOM

0,44 magnum чи, по-іншому, .44 magnum — власне, не револьвер. Це патрон. А револьвером Магнум-44 прийнято називати всі револьвери, створені пізніше під цей набій.

Magnum Anaconda-502

Anaconda-502

Magnum SW Model 629

SW Model 629

Magnum Патрон 01

Magnum Патрон

Ну, почнемо по-порядку.

ІсторіяРедагувати

Магнум (лат. Magnum, від magnus - великий) - патрон підвищеної потужності.

Патрон магнум був створений в 1930-х роках фахівцями фірми «Remington Arms»: Філіпом Шарпе - майстром з спорядження патронів і баллистиком Мертоном Робінсоном. Новий патрон, щоб уникнути плутанини з звичайним поліцейським патроном .38 Special, назвали .357 Magnum. Під патрон був створений револьвер, зроблений на базі армійського «Smith & Wesson» .45 калібру, - «Neu Centure» («Нове століття»), зі стволом довжиною 6 дюймів, ударно-спусковим механізмом подвійної дії, що відкидається вліво барабаном і рукояткою типу «Magna».

Після Другої світової війни калібр «магнумівских» боєприпасів був збільшений, але нові патрони калібру .41 Magnum (10,2×32,5R мм) не отримали великого поширення.

Більш вдалим виявився потужний патрон калібру .44 Magnum (10,9×32,5R мм), не поступався усім попереднім «Магнумам» у швидкості, а по енергетиці наближається до гвинтівочних боєприпасів. Витримати колосальний тиск порохових газів рами револьверів калібру .44 Magnum могли лише завдяки тому, що були більшого розміру і дуже міцними. Правда і зброя придбала значні розміри.

У 1950-х роках «Магнум» перестав бути монополією тільки фірми «Smith & Wesson». У 1955 році фірма «Colt» випускає свою знамениту модель - револьвер «Python» калібру .357 Magnum. Рама «Python» при достатній надійності була не настільки великого розміру, як у моделі «Combat» калібру .357, ствол знаходився нижче, внаслідок чого плече віддачі зменшувалася, а влучність стрільби збільшувалася.

Зі зброї, створеної в Росії, в категорію «Магнум» можна віднести пістолет «Гюрза» під патрон 9×21 мм. Початкова швидкість кулі (450 м/с) з бронебійним серцевиною дозволяє «Гюрзі» пробивати більшість бронежилетів прихованого носіння.

В даний час патрони «Магнум» випускаються для всіх типів ручної вогнепальної зброї.

Читати щеРедагувати

Виноски Редагувати

Шаблон:ЗЕРедагувати

Випадкова вікі