FANDOM

Прапор Рейху

Прапор Рейху

Фашисти, ще назва — "Четвертий Рейх" і "Метромахт" (у грі).

«- Натуральні фашисти. Колись давно, коли ми ще жили там, - командир показав пальцем вгору, - були такі. Бритоголові були - і ще одні, називалися РНЕ. Шут знає, що це значить, зараз вже й не пам’ятає ніхто, та й самі вони, напевно, вже не пам’ятають. Потім, начебто, зникли. Не чути про них нічого не видно. І ось раптом якийсь час назад на Пушкінській відгукнулися. «Метро - для росіян!». Чули таке? Або от: «Роби добро - чисти метро!».

Викинули всіх неросіян з Пушкінській, потім і з Чеховської, і до Тверській дісталися - під кінець вже озвіріли, почалися розправи. Тепер там у них Рейх. Четвертий або п'ятий... Щось таке... Далі поки що, начебто, не лізуть, але історію двадцятого століття наше покоління ще пам'ятає.»
~ Перша згадка в книзі Метро 2033

Фашистські Станції

СтанціїРедагувати

Їх основна база знаходиться на станціях Пушкінська, Чеховська, Тверська.

Також під їх контролем знаходиться прихована Чорна станція на яку герой потрапляє в процесі гри [1].

Станції фашистів відзначаються тим, що знак, що завжди позначав «Прохід заборонено» — перекреслений черврним чорний чоловічок — у фашистів значить «чорним проходу нема». Під «чорними» вни мають на увазі всіх людей неслов'янської зовнішності

Четвертий Рейх торгує і спілкується з такими державами як Ганза, Поліс і деякими іншими,хоча ті, незважаючи ні на що, ставляться до нього з підозрою. Але головним супротивником фашистів залишається Червона лінія комуністів, війна з нею це ніби продовження Другої світової війни. [2]

Перші враження на першій фашистській станціїРедагувати

Четвертий Рейх - станції Пушкінська, Чеховська і Тверська, на яких розташувалися фашисти, що пропагували щодо очищення метро від всіх неросіян.

Промінь ковзнув вище по стіні і освітив шматок грубого обгорткового паперу, наклеєного прямо над тілами на рівні очей. Зверху, прикрашений зображеннями орлів з розпростертими крилами, йшов набраний готичним шрифтом заголовок: Vierter Reich, а далі вже значилося російською: «жодної чорномазої тварюки ближче трьохсот метрів від Великого Рейху!», і був соковито видрукований той самий знак, «Проходу немає» - чорний контур чоловічка в заборонному колі.

Очима АртемаРедагувати

Фашисти 02

За вбивство фашистського офіцера [3] Артема судять у коменданта станції. Після тривалих побоїв наш герой відпочиває, розглядаючи оформлення станції.

Як і його начальник, він був одягнений в зелений камуфляж, а чорний мундир з блискучими жовтими ґудзиками. Чорні берети були надіті і на цих двох, але не такі великі і не так грубо зроблені, як на тих солдатах у тунелі.

Дійсно, тут дуже багато було зображень орлів, трикінечных свастик [4], всюди гасла і вислови, ретельно, з любов'ю вимальовані готичними літерами.

Старанно намагаючись зфокусуватися на всіх словах, що так і хотіли розпливтися, Артем прочитав:

  • «МЕТРО - ДЛЯ РОСІЯН!»
  • «ЧОРНОМАЗИХ - НА ПОВЕРХНЮ!»
  • «СМЕРТЬ КРИСОЇДАМ! [5]»

Були й інші, більш відстороненого змісту:

  • «ВПЕРЕД, В ОСТАННЮ БИТВУ ЗА ВЕЛИЧ РОСІЙСЬКОГО ДУХУ!»,
  • «ВОГНЕМ І МЕЧЕМ ВСТАНОВИМО В МЕТРО СПРАВДІ РОСІЙСЬКИЙ ПОРЯДОК!»,

потім ще щось з Гітлера, німецькою, і порівняно нейтральне «В ЗДОРОВОМУ ТІЛІ - ЗДОРОВИЙ ДУХ!».

Особливо його вразив напис, зроблений під майстерним портетом мужнього воїна з могутньою щелепою і вольовим підборіддям і вельми рішучого виду жінки. Вони були зображені в профіль, так що чоловік трохи затуляв собою свою бойову подругу.

  • «КОЖЕН ЧОЛОВІК - ЦЕ СОЛДАТ, КОЖНА ЖІНКА - МАТИ СОЛДАТА!» - свідчило гасло.
180px-Свастика
Боєць 03

СимволікаРедагувати

Трипроменева свастика. Дивний символ. Схожий чи то на зірку, чи то покаліченого павука.

- Чому три кінця? - запитав Артем. - Чому три?

Але довелося ще кивати головою, вказуючи на пов'язку, поки охоронці зрозуміли, що він має на увазі і зволили пояснити.

- А скільки тобі треба? - обурився той, з собакою. - Скільки станцій, стільки і кінців, ідіот. Символ єдності.
-Стривай, до Поліса доберемося, четвертий додамо. - Так які станції! - втрутився другий.
- Це ж стародавній споконвічно слов'янський знак! Називається - сонцеворот! Чи ні... - коловрат. Це вже фрiци потім у нас перейняли! Станції, довбня твоя дурна!

ОзброєнняРедагувати

Озброєння у солдатів Четвертого Рейху (в грі) досить гарне і потужне. Так, в грі ми бачимо танки, бойові дрезини, оснащені кулеметами і вогнеметами і просто добре озброєних солдатів.

Однак добровольці, як правило, озброєні погано, так як їм або не видають зброю, або видають стару, погану і трофейну.

Виноски Редагувати

  1. В книзі немає
  2. В книзі "Всесвіт Метро 2033. Останній притулок." в розповіді "Снайпер" боєць Ордена - Філін вбиває п'ятьох фашистів сталкерів, що доводить ненависть Ордена до них.
  3. Який вбив недорозвинутого Ванєчку
  4. Трикінечна свастика - емблема фашистів; як пояснили Артемові - стилізований «коловрат», за кількістю фашистських станцій
  5. Саме тут маються на увазі кавказці. Вони не вживали м'яса свинини, натомість на одній із станцій пропонували героям шашлик із підсмажених щурячих тушок