FANDOM

Сусідня до Севастопольської станція. Описується на перших сторінках Метро 2034

Станція була нехорошою, і це відчував кожен, хто підходив до неї хоча б на півкілометра. Важкі ударні загони, які севастопольці за незнання направляли раніше на Чертановскую, ще сподіваючись розширити свою територію, поверталися пошарпаними, ополовиненными, але частіше не поверталися зовсім. Досвідчені бійці, перелякані до гикавки, до стікають по підборіддя слини, були не в силах впоратися з ознобом, навіть сидячи так близько до багаття, що починала тліти одяг. Вони насилу згадували те, що довелося пережити, і ніколи їх спогади не були схожі один на одного. Вважалося, що десь за Чертановськой бічні відгалуження від основних тунелів пірнали вниз, вплітаючись в грандіозний лабіринт природних печер, за чутками, кишевших всілякої поганню. Це місце на станції умовно називали «Воротами» - умовно, тому що ніхто з живих мешканців Севастопольської його ніколи не бачив. Правда, був відомий випадок, коли ще на зорі освоєння лінії самі Врата начебто виявила велика розвідгрупа, подолала Чертановскую. Група несла з собою передавач - щось на зразок провідного телефону. По цьому телефону зв'язківець і повідомив на Севастопольську, що розвідники стоять на вході в йде майже вертикально вниз неширокий коридор. Більше він нічого передати не встиг, але ще кілька хвилин, поки не порвався кабель, сгрудившееся навколо переговорного пристрою командування Севастопольської слухали, як один за іншим обриваються несамовитий, повні жаху і нелюдською болю воплі бійців розвідгрупи. Стріляти ніхто з них навіть не намагався, немов кожному з тих, хто гине було ясно, що звичайне зброю не в змозі захистити їх. Останнім замовк командир групи, найманець-головоріз з Китай-міста, що збирав колекцію мізинцем своїх ворогів. Він, мабуть, був на деякій відстані від уроненной радистом трубки, тому розібрати, що він говорив, було непросто, але, вслушавшись в його передсмертні схлипування, начальник станції дізнався молитву - з простих, наївних, яким віруючі батьки вчать маленьких дітей. Після цього випадку всі спроби пробитися за Чертановскую були залишені; збиралися навіть залишити Севастопольську і відходити до Ганзи. Однак проклята станція, схоже, була тим самим прикордонним стовпом, який відміряв в метро межі людських володінь.

Випадкова вікі