FANDOM

Чека — від Чеслав Корбут — Корбут молодший.

В книзі В інтересах революції син професора Корбута, Корбута-старшого, який на Луб'янці проводив нелюдські експерименти і загинув від рук анархістів під колесами метропаровоза в книзі Темні тунелі.

Головний ворог Томського і його дружини Лєни.

УподобанняРедагувати

Від вмісту цих банок кидало в тремтіння навіть двох оригінально мислячих садистів-помічників.
А вже сам власник посудин здобув славу якщо не втіленого диявола, то вже точно найближчого з його підручних.
У скляних банках з формаліном зберігалися частини тіл людей і тварин, понівечених радіацією. Руки і ноги із зайвими і відсутніми пальцями. Сплюснуті і надмірно витягнуті голови. Викривлені дугою хребти горбунів. Затягнені плівкою катаракти очі. Зародки з різними ступенями відхилень від норми.

Чеслав скаженів, якщо хтось з його наближених насмілювався називати цю колекцію музеєм виродків. Сам він вважав за краще використовувати куди більш нейтральну назву - Кунсткамера. Комендант Берилага не вважав себе садистом, навпаки, був глибоко переконаний: його науковий подвиг буде гідно оцінений нащадками, якщо такі з'являться. Навіть у тому випадку, якщо люди колись вийдуть на поверхню, щоб залишитися на ній назавжди, його відкриття будуть їм корисні і, можливо, допоможуть ліквідувати наслідки тривалого перебування в аномальнму середовищі Метрополітену.

Дочекавшись, поки пораненный палець перестане кровоточити, Корбут висунув ящик письмового столу і дістав з-під стосу паперів фотографію усміхненого офіцера в есесівської формі. Дізнайся хто-небудь про те, що таємним кумиром коменданта Берилага був сам Йозеф Менгеле, головний лікар німецького концтабору Освенцім, Чеславу не поздоровилося б.
Так, потай з новим, нинішнім Рейхом співпрацювати було можна, але признатися в преклонінні перед древнім архиворогом радянського комунізму...
За таке в кращому разі - луб’янські каземати. У кращому.

Чеслав ніжно провів пальцями по фотографії.
Менгеле - всього лише банальний злочинець, чи вбивця за покликанням?
Дурниці! Помилковий посил! Той була справжня надлюдина серед тварин тремтячих!
Просто іноді науковий пошук, як і релігія, вимагає жертв, і доктор приніс їх, не здригнувшись, на вівтар знань. Ні, не садист він був, але Великий Зацікавлений! А це перша ознака цього вченого.

Виноски Редагувати

Випадкова вікі