FANDOM

Че приміряє РЗК [1]Редагувати

Че переодягнувся першим. Виглядав він, м'яко кажучи, незвично.
Він був схожий на астронавта, що заблукав, в скафандрі. Мовляв, вийшов у відкритий космос на зірочки подивитися, пiшов за другий модуль - і раптом опинився в підземці. Щось, напевно, не зрозумів. Підкажіть, товариші, як мені вийти на орбіту.
Голову Че прикривало потужне щось із прозорим забралом до середини грудей. На спині у растамана виріс помітний горб - апарат дихання, який поки що не використовується, адже ще можна дихати повітрям метро, а от далі... Поживемо - побачимо, що буде далі.

- Знаєш, як ця штука називається? - поплескав себе по голові» Че. - Шолом радіаційно-захисний з каскою «Труд».

Сайгон кивнув - мовляв, круто, не те слово.
Його безмірно вразили свинцеві устілки у чоботях - у таких «кросівках» особливо не побігаєш. Труси, устілки... Тепер зрозуміло, чому комплект стільки важить. Та тут одних тільки рукавичок два види плюс рукавиці. Переодягаючись, Сайгон навіть спітнів, так стомився. А якщо активно рухатися?..
Товщина і матеріали частин РЗК варіюються, тому що вони прикривають різні органи: спинний мозок треба б краще сховати від радіації, а ногами можна пожертвувати. Добре б захист був би скрізь товстий, але в такому випадку РЗК важив б стільки, що Сайгон не пройшов би в ньому і двох кроків.

Виноски Редагувати

  1. РЗК - радіаційний захисний комплект

Шаблон:ПерсКрот Редагувати

  1. А могли би і бути
Книги серії Метро 2033‏‎

Випадкова вікі