FANDOM

Убер, він же Уберфюрер — представник і певний час лідер загону червоних скінхедів; поміркований расист, алкоголік, друг Івана Меркулова.

Був полонений і жорстоко катований Рамілем в застінках бордюрників, після чого втратив пам'ять і сильно запив.

Далекі спогади про минулеРедагувати

В дев'ятнадцять років Уберфюрер зрозумів, що подобається жінкам і зник з університетських буднів, щоб прокинутися у вічних святах життя.
Будівля інституту на Ленінському проспекті тепер видавалося йому не сірим сумним будинком, а палаючим, колисаючим горнилом пристрастей і насолод. У цьому будинку все горіло і палало, спокушало і розбещувало, кокетувало і несло загрозу (конфлікти з-за уваги жінок Уберфюрер знаходив самими природними з усих конфліктів, існуючих на землі), рухало стрункими стегнами і опаляло поглядом з-під довгих, як полярна ніч, вій.

Амнезія у Новій ВенеціїРедагувати

- Так, Убер, - сказав Іван. - По голові... або що у тебе там, тебе міцно доклали, якщо навіть цього ти не пам'ятаєш. Сам-то ти як сюди потрапив, по-твоєму? Га? Ану... - дигер раптом насторожився, нахилився вперед. - Покажи руку!
- Чого?
- Так не цю... іншу! Нігті твої де? - Іван підняв погляд, подивився йому в очі. - Так, брат.

Уберфюрер нахилив голову, подивився. Здригнувся. Ліва рука нещодавно загоїлась, з потворними шматками рожевого м'яса замість нігтів. Уцілів ніготь тільки на великому пальці. Діла!.. Уберфюрер засунув руку в кулак, розтиснув. Де це мене так? Від зусилля згадати знову захворіла голова.

- Хто тебе так? - запитав Іван.

Знайду, хто це зробив, - Убер стиснув зуби, - яйця вирву плоскогубцями. Повільно.

ПомстаРедагувати

З часом до Убера повертаються шматки пам'яті...Він згадує, що катували його в застінках Ахмета ІІ... Катував особисто Раміль. Остання зустріч непримиренних ворогів: живим має залишитися один з двох.

Уберфюрер раптом засміявся.

- Адже він у Ахмета, мій ніж? - сказав скінхед. - Ти для нього старався? Як це - бути нянькою, а, Раміль?

Охоронець спіткнувся. Обличчя здригнулося.

- Не твоє діло, - він вперше подав голос за час сутички. - Я його зачепив, зрозумів, Убер. Треба добивати, а то він мене тут на шматочки поріже.
- Пелюшки йому часто змінюєш, а? Охоронець роздув ніздрі.
- А з жінками ти теж за нього? Чи як? - продовжував знущатися скінхед. - Я дивлюся, ти скрізь за нього, Раміль. І нігтики ти мені смикав для його задоволення... чи все-таки для власного? Ну, скажи, не розчаровуй мене.
- Тепер я тебе вб'ю, - сказав Раміль жорстко. - Ти труп.

Вони зійшлися. Блиск клинків, дзенькіт металу. У наступну мить Раміль ніяково осів на коліна. Ноги не могли більше тримати це велике сильне тіло. Він забарився, спробував встати... І впав, розкинувши руки. Скінхед випростався. Закривавлене лезо висовувалось з його пальців.

- А вмирати ти теж за нього будеш так, Раміль? - сказав він мерця. Уберфюрер повернувся і зістрибнув на рейки. Справу закінчено. Пора змотуватися... Звук пострілу.

ВиховательРедагувати

- Що ти до нього чіпляєшся? - запитав Іван. - А, Убер? Нормальний же хлопець.
- Нормальний, - погодився скінхед. Відкинувся на подушку, заклав руки за голову. - Що я, не бачу? Але мені по приколу його чіпляти, розумієш? Та й взагалі, подумай сам - ось я скінхед, правильно?

Іван подивився на свіжопоголену голову Убера і посміхнувся.

- Ну не знаю, як тобі сказати прямо...
- Та пішов ти..., - беззлобно огризнувся Уберфюрер. - Ось я скін, а він негр... Це ж класична ситуація налаштування іміджу!
- Не зрозумів. - Іван насупив брови. - Ти про що?
- Ось я бритоголовий. Бритоголовий що робить, коли бачить чорношкірого? Правильно! Йде і задирає його чорну дупу. Логічно, брат? Логічно. А якщо такий бритоголовий весь із себе скінхед стоїть і не задирає негра, що він - боїться, виходить? Це означає, яєць у нього зовсім немає, у цього скінхеда? Так що все правильно, андестенд? А, наприклад, якщо негр не помічає, що поряд з ним потенційний расист, і не йде бити його арійську дупу, він хто? Ось... Коротше, Іван. Не лізь до нас з Манделою. Ми самі розберемося. Це питання домінування.
- Ти ж говорив про імідж? - уточнив Іван.
- Так іди ти, - відмахнувся Уберфюрер. - Знаєш, чому я дійсно його дістаю?
- І чому?
- Не тому, що він чорний, а тому, що слабкий. Розумієш? Він слабкий. Терпить. Той день, коли він дасть мені в пику, буде останнім днем моїх знущань над ним. А поки, на жаль, не заслужив. Ось так от, брате.
- Ага, - сказав Іван. Дивися, який вихователь знайшовся. Щось не підозрював я в ньому педагогічних нахилів. А вони є.

Уберфюрер потягнувся. Позіхнув так, що шкіра на щелепах ледь не луснула.

- Давай спати, чи що?

Виноски Редагувати

Шаблон:ПерсПітер Редагувати

  1. А могли би і бути
Книги серії Метро 2033‏‎

Випадкова вікі