FANDOM

Трупоїди - мутанти, що мешкають на станції «Нахімовський проспект». За описом це невеликі стерв'ятники, схожі одночасно на павуків і на приматів, мають довгі вузлуваті кінцівки (4 «руки»), в'ялу, що висить складками, безволосу сіру шкіру, перекошенную спину, каламутні очі, величезні вушні раковини.

Для людей не небезпечні, але самі теж їх не боятися і ігнорують.

Тягають з поверхні трупи сталкерів та інших істот. Швидко розмножуються. Можливо, це в минулому люди, що виродилися після ядерної катастрофи.

В тій чи іншій мірі присутні в Пітері.

Перша згадка. Метро 2034Редагувати

У розкриті ворота Нахімовського зверху як у воронку затягувало самих неймовірних істот. Але були в цій станції і свої постояльці. Хоча вони і вважалися безпечними, старий до них мав особливе почуття - липку суміш страху і гидливості.

- Невеликі... Безволосі... - спробував описати їх бригадир, і Гомеру цього вистачило: вони.
- Трупоїди, - неголосно сказав він.

Від Севастопольської до Тульської, а може, і в інших краях метро ця типова лайка тепер мала інше, нове значення. Буквальне.

- Хижаки? - запитав Хантер.
- Падальщики, - невпевнено відгукнувся старий.

Ці огидні створіння, схожі одночасно на павуків і на приматів, не ризикували у відкриту нападати на людей і годувалися падаллю, яку стягували на уподобану ними станцію з поверхні. На Нахімовському кублилася велика зграя, і всі навколишні тунелі були напоєні нудотно-солодким смородом розкладання.

На самому ж Проспекті від нього починала паморочиться голова, і більшість, не витримуючи, надягали протигази вже на підходах.

Купи мертвого м'яса проти всіх законів ворушилися, ніби дихали, і звідусіль навколо лунав противний шкрябаючий звук. Промінь зловив одну з незвичайних фігур: довгі вузлуваті кінцівки, в'яла, що висить складками, безволосая сіра шкіра, перекошена спина... Каламутні очі підсліпувато лупають, величезні вушні раковини рухаються, живуть своїм життям.

Істота видала сиплий крик і неквапливо затрусила до прочинених вагонним дверей, перебираючи всіма чотирма ногами-руками. З інших куп так само ліниво стали злазити інші трупоїди, невдоволено шиплячи і схлипуючи, вишкірюючись і огризаючись на подорожніх.

Випрямившись, вони навряд чи доходили до грудей навіть невисокому Гомеру, до того ж він чудово знав, що боягузливі тварюки не повинні нападати на сильну, здорову людину. Але ірраціональний страх, який Гомер відчував перед цими створіннями, зростав з його нічних кошмарів: він, ослаблий, покинутий, один лежав на покинутій станції, а бестії підбиралися все ближче. Як акули в океані за кілометри чують запах краплі крові, так ці істоти відчували чужу близьку смерть і поспішали засвідчити її.

Цікаво...Редагувати

  • Можливо, це вони добили зв'язкового з Севастопольської.
  • Зовні нагадують демонів пекла з фільму "Костянтин".

Виноски Редагувати

Випадкова вікі