FANDOM

Під псевдонімом Тимофій Калашников — цілий колектив співавторів у складі:

На прохання Usik64 обговорення про колектив розповідає Елона ДемидоваРедагувати

Як розподілилися ролі, функції по співавторству у Вашому творчому колективі?
Костя був нашим баталістом, тому що він страйкболом захоплюється і взагалі - брутальний мен [1]
Павло свого часу носився з сюжетом для космічної опери - захоплення молодості. всякі принцеси планет. капітани міжзоряних кораблів і т.п.

Сюжет мені дуже сподобався динамікою і любовною історією. Але, звичайно. довелося адаптувати його під антураж Всесвіту Метро.

Це була історія до Нульової глави, а далі я придумала.
Ось ми і почали потихеньку писати — Павло вів головного героя — Кирила. Я, природно, ірину Ликову, а Костя - батальні сцени.

Взагалі спочатку у нас повинна була бути абсолютно інша кінцівка, але редактору вона не сподобалася, і довелося терміново переписувати. Але ми хочемо все ж таки зібратися з силами і написати початкову задумку, навіть нехай вона існує лише в мережевому варіанті.
Андрій підключився пізніше, і взяв розробку другорядного персонажа Анатолія Ликова - який у першій частині просто фігура другого плану. А в розділах позитивної нумерації - він виступає на перший план, стаючи дуже значущим персонажем.

Ще слід розповісти про талановитого поета - його звуть Майк Зіновкін, він живе в Архангельську. ми потоваришували з ним на порталі Метро і він написав нам цілий цикл віршів, які використані в якості епіграфів до кожної глави. Вірші чудові!

Так, власне кажучи у нас був колектив з 5 людей
Оскільки кожен писав у своїй манері, мені довелося взяти окрім функцій координатора, ще й функції редактора. Щоб весь текст виглядав однорідно.

Нам часто задавали питання: як можна було написати вчотирьох один роман? Тому що багато людей навіть на пару сваряться, і співавторства не виходить. Напевно, все вийшло тому, що сюжет був заздалегідь написаний від початку і до кінця. І всі знали, за що вони несуть відповідальність. Ну і потім - все-таки ми всі дуже добре розуміли один одного, бо спершу подружилися, а потім вже стали разом писати.
Андрій Гребенщиков — Це який Нижче пекла?
Izis: так, який Нижче Пекла і Обитель снів - а зараз третю книгу пише - яка об'єднає обидві попередні

Від авторів - співавторів (після епілогу)Редагувати

Під псевдонімом «Тимофій Калашников» об'єдналися чотири письменники. І все ж у книги, яку ви тримаєте в руках, лише один автор: самобутній, повноцінний, з властивою лише йому манерою письма і характерними «фішками». Нехай навіть цей автор «в побуті» і говорить чотирма голосами. Так давайте послухаємо!

Костянтин Баранов. «Давним-давно, в далекій-далекій Галактиці вирували...»
Ну, може, і не так давно, а десь два роки тому, і не в далекій Галактиці, а в цілком близькою та рідною Всесвіту Метро 2033, в розділі «Креатив», вирувала Війна Мінусів. Чесні і благородні автори смерть билися з армій форумних тролів. У останніх було страшне зброя під назвою Минусомет, яким вони опускали в рейтингу історії і розповіді неугодних авторів. В кривавих битвах цієї давньої війни я і познайомився з Элоной, Андрієм, Павлом і Майком.

Андрій Гребенщиков. Незважаючи на те, що вже вийшов в серії і був досить тепло зустрінутий читачами, роман «Метро 2033: Нижче пекла», написаний сольно, мене завжди приваблювала ідея зібрати сильних авторів і зрозуміти що-небудь карколомне на чотирьох-п'ятьох. Досоображались ми до проекту під назвою «Розп'яття грішників». Костянтин. Це була серія з оповідань, об'єднаних єдиним сюжетом, але кожна історія була написана окремим автором. Читачам пропонувалося вгадати автора кожної історії, отримавши за це приз у вигляді енної кількості патронів. Так вийшло, що я найпершим відкоментував всі роботи і відгадав більшість авторів. Хто знає, може, саме цей факт зіграв свою роль, коли мене запросили брати участь в аналогічному проекті, в підсумку вилилося в «Виворіт»?

Елона Демидова. Робота над «Розп'яттям» дала крім маси позитивних емоцій дуже багато досвіду...

Андрій. ...що виражається в тому, що «в труні я бачив радості керівництва творчими людьми» - більш виснажливого і невдячного заняття придумати просто неможливо! (сміється) . Одним словом, закінчивши цю роботу на одній силі волі і звірячих матах, я зарікся від спільних проектів до кінця життя.

Елона. Так, досвіду. І його було настільки багато, що коли після його закінчення Павло запропонував написати нову історію - про Червону гілку, я без довгих роздумів погодилася. Тим більше що сама в той момент носилася з сюжетом про Невидимих Спостерігачів, але у моєї історії не було початку. Думка об'єднати і переплести два сюжету видалася вкрай привабливою. Умовивши-таки Андрія (який тоді якраз закінчував «Нижче пекла») і заручившись згодою Костянтина (він тільки опублікував оповідання «Снайпер», що ввійшов у збірку «Останній притулок»), наша «чудова четвірка» приступила до роботи. Звичайно, не підлягало сумніву, що епіграфи за доброю традицією нам буде писати Майк.

Андрій. Я поставив єдину умову: «керувати божевільним будинком для обдарованих пацієнтів не буду навіть під страхом термоядерної війни». Відчайдушно смілива Елона без зайвих розмов звалила все жахливий тягар на свої тендітні плечі і, посадивши чотирьох мужиків-співавторів на шию, потягла махину під назвою «Виворіт світу» в світле майбутнє. І адже дотащила, за що їй тепер честь і хвала! У проекту багато авторів, дуже багато помічників і доброзичливців, але тільки один лідер. Дуже гідний і вмілий ватажок, все і всім довів своєю працьовитістю, наполегливістю, терпінням і, звичайно, талант.

Елона. Природно, спочатку траплялися моменти непорозумінь і навіть образ, але ми змогли їх обговорити, подолати, і вони не зруйнували наш творчий союз. Хочу вклонитися за це моєму вчителю Віктору Толкачову. Світла йому пам'ять. І особливу подяку хочу висловити редактору серії В'ячеславу Бакуліну - без його знань, досвіду, творчої допомоги і моральної підтримки книга ніколи не побачила б світ!

Павло Старовойтов. Може, роман в результаті і вийшов занадто кривавим, може, сюжетна лінія засмутить кого-то з фанатів серії, але як би там не було, справа пішла. Кістяк «Вивороту» сформувався і почав обростати «м'ясом»: колоритними другорядними персонажами, художніми «фотографіями» локацій і розгалуженістю сюжетних ходів.

Елона. Якось само собою розподілилися ролі (вважаю, що це була головна складова успіху): Паша писав пригоди головного героя, Костя взявся за батальні сцени, бійки і тому подібний екшн, Андрій перетворив Анатолія Ликова, спочатку другорядного героя, в знакову фігуру нашого оповідання, а мені дісталася загальна розробка сюжету, мотивів, психічних колізій героїв, стикування шматків між собою і, природно, жіночий образ Ірини Ликової. Однак у процесі роботи над характерами героїв вони, як це іноді буває, зажили своїм життям. Наш Кирило Зорін проявив надзвичайну силу характеру, і вбивати його стало шкода. Та й взагалі, сюжет «Вивороту світу» зазнав настільки значних переробок, що частина написаного тексту залишилася за рамками публікації, тільки в мережевому варіанті. Але ми обов'язково допишемо цей фанфік на самих себе.

Андрій. Чому саме «Виворіт світу», звідки взялася ця назва? Ви тримаєте в руках Лицьову сторону історії, що представляє собою політичний бойовик (чесно скажу, не люблю цей жанр, але нам, я вірю, вдалося написати політичний бойовик з людським обличчям - захоплююче і без властивої політиці головоломної скуко-нуді). Ця книга здається самодостатньою і логічно завершеною. Проте все не так, як здається на перший погляд... Є у розказаної історії другої, виворітний шар, що приховує...

Хм, а чи варто так просто, без бою, видавати секрети? «Паперовий» роман подарував вам лише один з можливих фіналів, розповідь про події з точки зору політичного бойовика, де все наближене до реальності і повсякденного здорового глузду. Хочете побачити, як политбоевик перетвориться в містичне пригода, багате новими сюжетними поворотами і раніше ніколи не бачили персонажами - героями і монстрами, наповнене алюзіями до багатьох книг серії, розкриває секрети, мучавшие вас дуже давно? Ласкаво просимо на портал www.metro2033.ru і в розділі «Література» ви виявите іншу «Виворіт світу», її Тіньову сторону - особливий, але дуже поважний погляд на нашу серію. Запам'ятайте - історія стане інший з нульовою глави!

Тимофій Калашников. В завершенні цього кілька сумбурного, але дуже щирого «інтерв'ю» залишилося сказати небагато: підготовлений список всіх тих, хто допомагав у створенні та просуванні «Вивороту». Це засновник серії, її провідний редактор, колеги по творчому цеху, жителі Порталу, хороші друзі і знайомі. Чотири аркуші прізвищ і ніків... Формат післямови не дозволить навіть просто перерахувати їх на цих сторінках, але піти без подяки не має ніхто!

Перелік усіх тих, кому хочеться подякувати від щирого серця, обов'язково з'явиться на порталі www.metro2033.ru. Поки ж: друзі, ВЕЛИЧЕЗНЕ ВАМ СПАСИБІ!

КнигиРедагувати

Виноски Редагувати

  1. Костя, до речі, взяв 3 місце на конкурсі оповідань і увійшов у збірник за 2012 рік - оповідання "Снайпер"

Випадкова вікі