FANDOM

Техноложка — станція пересадки з 2-ї на 6-ту лінію, Технологічний інститут.

Тут мешкав Нельсон. Тут мешкає його друг Звіздар, справжній вчений астрофізик, який вичислив ЛАЕС, точніше, що ЛАЕС і досі працює.

На ТехноложціРедагувати

Техноложка - вузол станцій «Технологічний інститут-1» і «Технологічний інститут-2» - гула, як розтривожений мурашник. Або, скажімо, щуряче гніздо, куди кинули «запальничку».
Вона чадила, пихала полум'ям (Іван відчував запахи припою і гарячого металу, які приходять з іншого кінця станції), грілася, смерділа і сипала іскрами, а щури все не розбігалися і не розбігалися. Втім, на те вони і вчені.

У Техноложки в метро особлива репутація. Якось само собою вийшло, що спочатку тут, на станціях, утворилася громада викладачів і студентів техіституту (в основному, чомусь хіміків), але з плином часу Техноложка підгребла під себе електриків та інших технарів, взагалі майже всіх, хто був пов'язаний з наукою і викладанням.
Звичайно, здебільшого Техноложка вирішувала технічні питання - тут виробляли батарейки і хім. джерела живлення, акумулятори різного призначення, тут робили багато чого з того, що на інших станціях навіть забули, як називається.
Але головна тутешня монополія - обслуговування та підтримка працездатності страречих систем метро.
Дренажні станції, освітлення, вентиляція - всім ці займалися вони - люди з Техноложки.
«Мазути», як їх називали в метро.
Втім, своїм основним завданням Техноложка бачила підтримку мінімально прийнятного інтелектуального рівня людства, яке стрімко деградувало в роки після Катастрофи.

Згадуючи лекцію Профа про Техноложку, Іван озирнувся. Все-таки він набагато більше довіряв власними відчуттями, ніж викладенням Водяника.
Цікава станція, це вірно. Чорний мармур, колони, світильники (причому горіли всі без винятку), але очам не було боляче, як на тій же Маяковській. Незважаючи на світильники, тут було чомусь темніші, ніж там панував м'який приємний напівтемрява.
Мандела йшов попереду. Вони піднялися по сходах у перехід до Техноложки-1 - вузький, оброблений світлою прямокутною плиткою, пройшли по ньому, потім спустилися по сходах з колонами з жовтуватого мармуру у круглий зал.
Іван задер голову, свиснув. Раніше він тут не був. Спочатку йому навіть здалося, що кругле вікно в стелі веде вгору і від інфікованого мертвого міста їх відокремлює лише кольорове скло, потім узяв себе в руки.
Це здається, подумав він.
Звідси до поверхні п'ятдесят із зайвим метрів. Так що ніякого виходу на Поверхню. Але ефект все одно приголомшливий. І лякаючий.
Іван опустив голову, зіщулився.
Мандела чекав внизу, біля виходу в праве крило залу. У лівому, судячи зі звуків (там земля гуркотіла і стукала), які видавали машини»
Специфічний Аромат. Пахло машинним маслом і потом. Люди в замаслених комбінезонах і спецівках ходили туди-сюди діловито, наче збиралися жити вічно.
У правому крилі з'юрмився науковий народ. Стільки окулярів в одному приміщенні Іван ніколи не бачив. Стільки не буває... напевно.
Наче кинули гранату в магазин «Оптика» на третій лінії і всіх засипало.
Окулярники слухали оратора.
Іван прислухався: щось щодо константи другої похідної... або про похідну другої константи...

- Наукова конференція «Білі ночі», - пояснив негр. - Зачекайте мене тут, я скоро повернуся, - додав Мандела і розчинився в інтелектуальної натовпі.

Виноски Редагувати

Шаблон:СтанцПітер Редагувати

Випадкова вікі