FANDOM

Темні тунелі
Темні тунелі
Підпис Обкладинка книги

В «Темних тунелях» Сергія Антонова ми повертаємося в Московське метро, в його таємничу і зловісну атмосферу. Герой — молодий анархіст-бойовик зі станції Гуляй Поле, який вступає в протиборство з системою, і заодно здійснює неуявну Одіссею по Метро.
Цілий ряд загадок і сюжетних хвостів, залишених в Метро 2033 Глуховського, отримали несподіваний розвиток і продовження в «Темних тунелях». Сильні сторони Антонова — вміння закрутити сюжет, наситити роман дією.

Про що книгаРедагувати

Герой роману «Темні тунелі» - молодий анархіст Анатолій Томський - не визнає ніякої влади. Але скоро в московському метро не залишиться місця для таких, як він. Авторитарне угрупування Червоної лінії метрополітену розробляє ідеальну зброю з метою захоплення всіх ресурсів і територій, освоєння Поверхні. Проводячи нелюдські експерименти над живими людьми, професор, бувший співробітник КДБ, перетворює друзів-сталкерів Анатолія на чудовиськ, генно-модивікованих людей [1], воїнів-машин. Якщо загрозу не зупинити, про свободу можна буде забути назавжди...

«Сергій Антонов повертає нас зараз в «Метро 2033» - таємниче, повне несподіванок і небезпек, просякнуте духом безвиході. Роман вийшов хороший ще й тому, що головний герой його хоче виправити світ - ми всі мріяли коли-те. Але чи буде світло в кінці «Темних тунелів?»»
~ Від Дмитра Глуховського

Персонажі Редагувати

Цікаві відгукиРедагувати

«Ну і наостанок - ще одна дилогія [2], "Темні тунелі" Сергія Антонова. ГГ [3] романів - юний анархіст Толя, вірний послідовник ідей князя Кропоткіна. Практично поодинці йому доведеться здійснювати голлівудських розмірів подвиги - пройти метро наскрізь, розкрити змову комуністів з перетворення людей у бездушних супербійців, вкрасти саркофаг з тілом Леніна і, звичайно, знайти свою любов, красуню і - без жартів - комсомолку Лєну. Це твір за стилем ближче до сакраментальної "російської бойової фантастики" і старих фільмів про божевільних вчених. Типажі в книзі пафосні, чорно-білі, але читати тим не менш весело. 8 з 10 за адаптацію "Франкенштейна" і "Універсальних солдатів" до реалій 2033-го року.
На цьому все, дозвольте відкланятися.

Читайте тільки хороше, всім добра і світла!"»
~ Взято з сайту

Виноски Редагувати

  1. В книзі їх називають ГеМеЧелами, від рос. абревіатури ГМЧ — «Генно-Модификованный Человек»
  2. На момент написання відгуку було написало дві з трьох книг трилогії
  3. Головний герой

Шаблон:КнигиМетро2033 Редагувати

  1. Калашников Тимофій - псевдонім авторського колективу

Випадкова вікі