FANDOM

Дід Талаш до Останньої Світової жив у забитому селі на Поліссі. Приїхав до Мінська на хрестини онука.

Муос 1 Талаш 01

Удар його застав в поїзді метро на станції Партизанській. Коли прийшли Американці, він вже перебував у Верхньому Таборі, куди пішов добровольцем. Коли дізнався про те, що чиняться несправедливості, зібрав загін з числа жителів Верхнього Табору, непомітно вночі бічним проходом пробрався в Нижній Табір і перебив всіх Американців і бенеефівців [1]. Протягом ночі майже всі жителі Партизанської від мала до велика, озброїлися хто чим і, розділившись на дві групи, вдарили по Тракторному заводу і Автозоводській. Визвольний рух протягом декількох днів охопило майже всю східну частину Автозоводской і західну частину Московської лінії метро.

Повсталих, від назви станції, з якої почалося повстання, прозвали Партизанами. А їх вождя - Дідом Талашом, на честь стародавнього керівника білоруського партизанського загону. Ще один за
гін у двісті чоловік вийшов на поверхню і на чолі з Талашом пішки попрямував у бік Фрунзе - базової станції Американців - вулицями зруйнованого міста. Погано озброєні, майже без засобів індивідуального захисту, до Фрунзенської дійшло людина сімдесят. Інші загинули від нападів мутантів, хижаків і радіації. Американці не очікували нападу з поверхні, так і основні сили їх були сконцентровані на кордоні з Партизанським повстанням. Партизани несподівано увірвалися на станцію, і на кілька годин вибили з неї Американців. Утримати станцію жменька обессиливших Партизан не могла. Але вони знищили практичні всі знайдені на станції боєприпаси. Крім того, вони підірвали всі вертольоти Американців. А без боєприпасів Американці опинилися на рівних з Партизанами. Після вибуху складів Дід Талаш хотів залишитися на Фрунзе і зустріти смерть. Однак десяток залишилися в живих Партизан, знайшовши антирадиационные костюми і протигази, пішли у зворотний перехід по вулицях Мінська. До вже звільненої Пролетарської дійшли Дід Талаш і ще двоє Партизан, які незабаром померли від променевої хвороби. Дід Талаш, всупереч всім законам природи, залишився живий. Це диво ще більш підняло його авторитет в особі місцевих жителів.

Американці відступали, здаючи станцію одна за одною. Нарешті, Партизани дійшли до обложеного Центру і з'єдналися з Урядовими військами.
Армія Партизан була більш численною, але гірше озброєна і навчена. У боях на переході Жовтнева-я коласа, які длись два місяці, Партизани несли важкі втрати. Урядові ж війська зайняли вичікувальну позицію і не поспішали на допомогу ополченців.
Було вирішено укласти перемир'я. Тим не менш, Партизани відмовилися підкорятися нежизнеспособному корумпованому і бюрократизированному Центру, визнаючи єдиним своїм командиром Діда Талаша. Так був підписаний мирний договір (Конвенція). Станції були поділені між Америкою, за якої залишилася я коласа, Фрунзе, Молодіжна і Пушкінська станції; Центром, що контролювали майже всю Московську лінію; і Партизанами, що дислокувалися на станціях Автозаводській лінії південніше Купаловской.

Виноски Редагувати

  1. БНФ — від Білоруський Національний Фронт — поліція з місцевих мешканців на службі у американських загарбників; рабовласники

Шаблон:Муос Редагувати

  1. А могли би і бути
Книги серії Метро 2033‏‎

Випадкова вікі