FANDOM

Полковник ППО Стрєльцов — начальник Мілітарії Стрєльцова.

До МілітаріїРедагувати

Дорогою капітан — начальник гвалтівників — розповідав:

-Ми: я - капітан ППО, ці бідолахи солдати-солдати-строковики, і наш шановний полковник Стрєльцов. Нашим дивізіоном тільки на підльоті до Мінська знищено вісім крилатих ракет - всі вони впали в півколі Молодечно-Новогрудок-Барановичі. І це тільки нашим дивізіоном! А таких тільки в околицях Мінська сім. А скільки ракет збили льотчики. Уявіть, якщо б всі вони долетіли до Мінська! Цим підземеллям був би кінець. Ми, ризикуючи собою, рятували ваші худорляві дупи. І що з того? Шість років ми дохли з голодухи і від радіації в своєму бункері, в той час як ви тут жерли військові запаси тушонки. Полковник Стрєльцов, слава йому, повів нас в Мінськ.

Що це була за дорога! На дванадцять Мазів у нас був тільки один офіцерський з герметичною протирадіаційного ізоляцією. Решта - пилозбірники для бідолах-солдатів. Дійшло до мети тільки п'ять машин. Ми прийшли в ваш смердючий Муос, як захисники. Чекали гідних почестей і відпочинку від війни. А нас, як останніх колгоспників, відправляють копати картоплю і вирощувати свиней.

Нас - мене і цих героїв! Але полковник Стрєльцов сказав «Ні, це не для нас! Ми відстояли Мінськ, значить Мінськ наш! Не хочуть добре візьмемо силою!».

Тепер володіння полковника Стрєльцова - шість поселень. Вони ж теж не хотіли визнавати Стрєльцова, але задристані селяни не вміють воювати, і ми за пів року малими силами і великою кров'ю створили Мілітарію Стрєльцова.

Все справедливо: вони нас годують, ми захищаємо їх. До речі, у нас мало зброї, але є техніка. Скоро ми висунемося у військове училище на околиці міста, візьмемо там зброю і повернемося, щоб почати звитяжний створення Великої Милитарии Стрельцова. Це єдине рішення проблеми Муоса: єдина жорстка влада офіцерства, єдина мета, єдині завдання, порядок і справедливість...

Виноски Редагувати

Шаблон:Муос Редагувати

  1. А могли би і бути
Книги серії Метро 2033‏‎

Випадкова вікі