FANDOM

Сталкер — буквально провідник. Людина, що проводить інших людей через певні небезпечні місця («зони»). Вперше сталкери згадуються в книзі "Пікнік на узбіччі" братів Стругацьких, згодом за сценарієм яких був знятий відомий фільм А.Тарковського з однойменною назвою. Сталкером грає геймер в місії Чорнобиль гри Call of Duty 4.

Сталкер 01.png

Метро 2033Редагувати

«Шлях нагору був недовгий, але первісна рішучість випарувалася після першої ж ступені, що провалилася , і щоб підбадьоритися, вони уявляли себе справжніми сталкерами.

Сталкерами...

Назва ця, начебто дивна і чужа для російської мови, в Росії прижилося. Називали так і людей, яких бідність штовхала до того, щоб пробиратися на покинуті військові полігони, розбирати снаряди і бомби, що не розірвалися, і здавати латунні гільзи приймальникам кольорових металів, і диваків, в мирний час повзали по каналізації, та мало кого ще... Але було у всіх цих значень щось загальне — це завжди була украй небезпечна професія, завжди - зіткнення з незвіданим, з загадковим, зловісним, незрозумілим... Хто знає, що відбувалося на покинутих полігонах, де зіпсована тисячами вибухів, переорана траншеями і зрита катакомбами радіоактивна земля давала жахливі сходи... Ніхто не знає, що могло оселитися в каналізації мегаполісу, після того, як будівельники закривали за собою люки, щоб назавжди піти з похмурих, тісних та смердючих коридорів...»
~ Перша згадка

У метро сталкерами називалися ті рідкісні сміливці, які наважувалися здатися на поверхню - в захисних костюмах, протигазах з затемненим склом, озброєні до зубів, ці люди піднімалися туди за всіма необхідними предметами — боєприпасами, апаратурою, запчастинами, паливом... Людей, які наважилися б на це, були сотні. Тих, хто при цьому вмів повернутися назад живим - всього одиниці, і були такі люди на вагу золота, і цінували їх ще більше, ніж колишніх працівників метрополітену. Найрізноманітніші небезпеки чекали там, зверху, тих, що наважилися піднятися — від радіації до страшних, спотворених нею створінь. Там, нагорі, теж було життя, але це вже не було життя в звичному людському розумінні.

Сталкер 02.png

Кожен сталкер — це людина-легенда, demigod, на якого захоплено дивилися і діти і дорослі.

Коли діти народжуються в світі, в якому нікуди більше плисти і летіти, і слова «льотчик» і «моряк» обростають павутиною, поступово втрачають свій сенс, ці діти хочуть стати сталкерами. Йти, одягненими в блискучі обладунки, їх проводжають сотні повних обожнювання і благоговіння поглядів, — вгору, до богів, боротися із чудовиськами. І, повертаючись сюди, під землю, — нести людям паливо, боєприпаси - світло і вогонь. Нести життя.

Сталкером хотів стати і Артем, і друг його Женька, і Віталік-Заноза. І, змушуючи себе повзти вгору по страхітливо скриплячому ескалатору зі сходами, що провалилися, вони уявляли себе в захисних костюмах, з радіометрами, з ручними кулеметами — як і годиться справжньому сталкерові.

СталкериРедагувати

Виноски Редагувати

Випадкова вікі