FANDOM

Скінхеди — від англ. скін, шкіра, бо скінхеди часто голять голови бритвами — неонацистські угруповання.

Бордюрники не дурні. Несподіване затишшя зі сторони Альянсу повинно було їх насторожити, тому, не дивлячись на підготовку плану газової атаки, вирішено було провести ще один, фінальний штурм Повстання.
Сказано - зроблено.
Коли Іван з'явився на Маяковскій, вона була заповнена похмурими, пропахлими порохом бійцями, які повернулися з бою. Стогнали поранені, їх терміново вантажили на дрезини й відправляли по тунелю до Гостинки. Окремо лежали мерці. Дев'ять людей. Не слабо для обманного маневру.

Івана зустрів Шакілов - брудний і замотаний. Потиснули руки. Іван озирнувся. У колони, на лавці розкинули табір скіни. Іван упізнав Сивого, літнього скіна зі шрамом на потилиці. Сивий щось розливав з пом'ятої коньячної фляжки.
Скінхеди підняли кружки і, не цокаючись, випили. Дивно.

- Що сталося? - Іван кивнув на скінів. - помер хто?

На обличчі Шакілова жило одне око, друге як запливло після удару, так і залишилося. Вузька щілина, начебто танкова. Половина обличчя фіолетово-чорно-жовта, туго надута, як барабан. Враження ломове.

- Та ні, фроде, - мова Шакіла за рівнем зрозумілості досягала мінімуму. - Командир їхній начебто оставшя там. Вбили його, ні, не шнаю. Не шкажу. Але ж переходу він не повернувшя, це тошно.

Так. Одним союзником менше. Уберфюрер дратував його з самого знайомства, але в принципі, всі ми не без гріха. Він начебто був фашист, расист та інше - але нормальний. Слово тримав, і мати справу з ним було простіше, ніж з інтендантами адмирільців.
Іван скригонув зубами. Постачання з рук геть. Бардак звичайний, військовий, одна штука.
Але скінхеда з його Кіплінгом було шкода.
Прощавай, Убер.

Виноски Редагувати

Шаблон:ПерсПітер Редагувати

  1. А могли би і бути
Книги серії Метро 2033‏‎

Випадкова вікі