FANDOM

Раміль Кандагарієв, Рам — начальник охорони Ахмета, Голови бордюрників.

Коли вони влаштувалися, чоловік підійшов, під черевиками дзеленчали гільзи, і сів навпроти.

- Хто ти і про що хочеш говорити? - звернувся він до Івана.
- Дигер. Звуть Іван. Мій друг пропав.
- Ти хочеш дізнатися, не у нас?
- Серед убитих його не було, - сказав Іван.
- А який мені інтерес розповідати тобі про твого друга? - голос неголосний, рівний. Байдужий.
- Думаю, - сказав Іван. - Ми могли б домовитися.

Чоловік повільно похитав головою.

- Навряд чи.

Іван, нарешті, зміг розгледіти. Сіро-блакитний бушлат, на грудях нашивка МНС з восьмикутною білою зіркою. Осличчя красиве, начебто, але толком не зрозуміти.

- Як він виглядає?
- Бритий налисо, зросту вище середнього. Років тридцять-сорок, не зрозумієш. Блакитні очі. Звуть Убер. Да... ще у нього татуювання ось тут, - Іван поплескав себе по плечу, показуючи. - Молоток і ніж круглий такий. І вінок навколо. Примітне таке татуювання.
- Не пам'ятаю такого.

Іван на мить заплющив очі. Вічна пам'ять, Убер. Хоч ти і расист.

- Все? - запитав чоловік.
- Ще одне питання, - Іван забарився. - Навіщо вам наш генератор?

Пауза.

- Думаєш, він у нас? - чоловік похитав головою. - Помиляєшся. Ми нічого не брали.

Знову брехня, подумав Іван.

- Йдіть, - сказав чоловік. - Через дві хвилини ми відкриваємо вогонь.

Вони піднялися. Іван зрозумів, що промок наскрізь. Зняв шапку і витер обличчя.

- Хто це був? - запитав він у капітана Кості.
- Раміль Кандагарієв. Він у них один з головних. Начальник охорони Ахмета. Нормальний, але іноді... не зовсім.

Що ж.
Ви самі напросилися, подумав Іван з жорстокістю.
Зло має бути покарано.

Ось так.

Начебто, після перемогиРедагувати

У темряві блиснув метал, і виступила темна фігура.

- Руки на потилицю, - сказав голос.
- Це і є ваша справа? - запитав Іван, не дивлячись на Бориса. - Спасибі. - він повільно, плавно підняв руки. Борис, Борис, ти сука. Якщо кинутися в ноги... то можна встигнути.
- Не треба, - голос у фігури був низький і спокійний, як гранітний парапет на набережній. - Не встигнеш.

Сучий син читає думки, чи що? Іван мовчки дивився перед собою, вилиці закаменели.

- Ви мені обіцяли! - обурився Борис. - Ви сказали, що йому нічого не загрожує!

Чоловік з пістолетом ступив на світло. Обличчя його здалося Івану знайомим - може, бачив де? Красиве, злегка приплюснуте, трохи розкосі очі. Волосся темне, коротка стрижка, на щоці садно. Сірий армійський бушлат, перетягнений ременем, нашивка на грудях: знак МНС - біла зірка.
Твою матір, подумав Іван. А я їхав додому.

- Вірно, обіцяв, - сказав бордюрник. Розкосі очі моргнули. - Нічого. Руки не опускай, ноги на ширині плечей... швидко!

У наступну мить виявилося, що народу навколо набагато більше, ніж Іван припускав. З колектора спочатку вийшов підліток з перев'язаною рукою, в іншій - АК-103, складаний; потім старий з обрізом. І ще один здоровань. Івана оперативно обшукали. Грамотно, навіть яйця облапали, не погребували.

- Чисто, Раміль, - сказав здоровань. Розкосий кивнув. І тут Іван його впізнав. Точно!

Ну, блін.
Розкосий був начальник охорони Площі Повстання - начальник особистої охорони Ахметзянова. Звали його Раміль Кадангарієв, здається, теж татарин. У Івана серце раптом набрало скажені обороти, вдалося в горлі і в скронях. Ось це я потрапив.

СмертьРедагувати

Уберфюрер раптом засміявся.

- Адже він у Ахмета, мій ніж? - сказав скінхед. - Ти для нього старався? Як це - бути нянькою, а, Раміль?

Охоронець спіткнувся. Обличчя здригнулося.

- Не твоє діло, - він вперше подав голос за час сутички. - Я його зачепив, зрозумів, Убер. Треба добивати, а то він мене тут на шматочки поріже.
- Пелюшки йому часто змінюєш, а? Охоронець роздув ніздрі.
- А з жінками ти теж за нього? Чи як? - продовжував знущатися скінхед. - Я дивлюся, ти скрізь за нього, Раміль. І нігтики ти мені смикав для його задоволення... чи все-таки для власного? Ну, скажи, не розчаровуй мене.
- Тепер я тебе вб'ю, - сказав Раміль жорстко. - Ти труп.

Вони зійшлися. Блиск клинків, дзенькіт металу. У наступну мить Раміль ніяково осів на коліна. Ноги не могли більше тримати це велике сильне тіло. Він забарився, спробував встати... І впав, розкинувши руки. Скінхед випростався. Закривавлене лезо висовувалось з його пальців.

- А вмирати ти теж за нього будеш так, Раміль? - сказав він мерця. Уберфюрер повернувся і зістрибнув на рейки. Справу закінчено. Пора змотуватися... Звук пострілу.

Виноски Редагувати

Шаблон:ПерсПітер Редагувати

  1. А могли би і бути
Книги серії Метро 2033‏‎

Випадкова вікі