FANDOM

Підвищений рівень радіації — обов'язковий і незмінний атрибут ядерної зими. Період напіврозпаду окремих радіоактивних елементів десятки і сотні років. Більшість живих створінь вимерло. А ті, що лишилися жити, мутували так, що неможливо впізнати тварину-родоначальника.

Птеродактиль 01

Скріншот гри

Птеродактиль — літаюча істота, ззовні схожа на древнього ящера, начебто із змутованих птахів (деволюція) із шкіряними перепончастими крилами. Їх зустрічає невеликий загін Мельника [1] отразу після виходу на поверхню. Перше видиме гніздо істот прямо над Храмом Христа Спасителя.

Птеродактиль 02

Те, що ще називають літаючими щурами

Як пізніше дізнається Артем, птеродактилі мали гніздо і прямо в приміщені надземної станції ВДНГ, що в певній мірі захищало мешканців від інших ще більш жахливих створінь.

Летючі щуриРедагувати

Летючі пацюки (вони ж Пацюки-мутанти, Пташки, Птеродактилі) - як різновид птеродактиля, мають шкірясті крила.

Літають, плануючи з потоків повітря.

Ймовірно, діляться на два види, один з яких воліє гніздитися на верхівках (згадується гніздо на Храмі Христа Спасителя), інший - на рівні землі (гніздо у вестибюлі станції ВДНГ).

У грі та книзі їх часто безлико звуть демонами, не розрізняючи на різновиди.

Виноски Редагувати

  1. В загоні Артем, обраний браминами на пошук Книги Майбутнього, брамин-провідник Данило, сталкер Десятий і ще пару чоловік, імен яких ми не знаємо

Випадкова вікі