FANDOM

Політех, за новою назвою мешканців — «Метро-Січ». Місце проживання козаків-націоналістів.

Схоже, пан Шакілов не вельми полюбляє націоналістів. Так, скажімо, папуасів Хрещатика він просто зображує голодупими і гіперсексуальними. А от в Метро-Січі для збільшення драйву автор змальовує Кошового ще й гомосексуалістом [1].

Ставлення до жінокРедагувати

Тут-то і з'ясувалося, що Байда зовсім не псих. Він знав, що Метро-Січ - так націоналісти називали станцію Політехнічний інститут - не приймає жінок. Тобто категорично! Раз на Запорізьку Січ дамам вхід був суворо заборонений, то і в підземеллі козаки ввели аналогічне правило...Байда зовсім не збирався брати Гільзу в заручниці, він хотів лише її підстригти. Мовляв, якщо прибрати косу, та цицьки сильно не випинати, може, й пустять на станцію, не розгледить варта що не парубок це рудий, а дівка на виданні.

Знайомство з ПолітехомРедагувати

...Націоналісти - люди працьовиті. У них є власні мародери, які виходять на поверхню в пошуках уцілілих рослин і тварин, яких можна розводити і вживати в їжу. Кажуть, вони навіть хліб печуть. Сайгон одного разу бачив сухар, привезений з Політеху, тобто з Метро-Січі. Ходять чутки, що у козаків навіть свині є. Над ними ж зоопарк раніше був, там і роздобули, тільки вони нікому їх не показують, а самі сальцем бавляться, гади!
Сайгон ще багато чого міг розповісти про діяння нациков...
Але коли на тебе наводять кулемет, краще помовчати.
Козаків було троє. Кулемет - один, але і того цілком достатньо, щоб вмить розправитися з командою Фіделя. Ствол кулемета визирав з-за блокпоста, через акуратно покладених мішків з цементом. Ствол цей належав, начебто, НСВТ, не інакше як знятому із знайденого на поверхні танка. Парочка зенітних кулеметів є і на Святошині, але їх бережуть для особливих випадків, зберігають у секретному місці. [2]
На переговори відправився Байда. Кому, як не йому, вирішувати питання зі свояками? Гільзі, чи що?

Розмовляли козаки довго і докладно. Пили чай. Судячи з реготу, розповідали анекдоти. Хлопали один одного по плечах. Накручували на пальці довгі вуса. Але при цьому стражники уважно стежили за рятувальниками, ні на крок не віддаляючись від кулемета.

КошовийРедагувати

Підкріплення, з'явилося на постріли, складалося з десяток озброєних автоматами бійців. Всі високі і стрункі. Широкі плечі, розвинені м'язи. Хлопчаки ще, років по сімнадцять, але очі у них холодні і гострі, ніби багнети. Ці хлопці народилися під землею. Вони з першого вдиху були громадянами воєнізованої станції. Дітей з відхиленнями тут не жалували - їх просто знищували. Січі потрібна тільки здорова молодь. Давним-давно було місто-держава - Спарта. Так от там робили так само. І де те місто?.. Втім, там же, де і міста, в яких шанували гуманізм. В небутті. Чи є життя на Марсі? Тобто, якщо на Марсі вціліло метро. Жарт.

- Слава Україні! - привітав воїнів Сайгон.
- Героям слава! - дружно відгукнулися вони.

Як пароль і відгук. Немов не в підземці вони через двадцять років після ядерної війни, але в Карпатах, на полонині. Ніби як зустрілися два загони ОУН-УПА, бандерівців або мельниківців. Та ось тільки один загін - фальшивий.

- Як ся маєш, хлопче? - підморгнув Гільзі командир підкріплення.

Він був голий по пояс. На грудях зеленіла татуювання - тризуб, повитий соняшниками. У вусі поблискувала сережка. Схоже, командир трагічно самотній і тому в пошуку. Палкі погляди, як стріли Амура, що випускаються ним в жіночних козачка, ясно говорили про його нетрадиційних пристрастях. А серце козака вільно, що заважає подарувати його прекрасного юнака в капелюсі?
Умити юнака, почистити і подарувати!
Січовики, спартанці, самураї... Серед чоловіків, які довго живуть без жіночої ласки, частенько виникають такі зв'язки. Часи, географія, раса - це не має значення. Люди завжди і скрізь залишаються людьми.

- Чого ти мовчиш, як засватаний? Чи він справди засватаний? Чи язика проковтнув?

ГалдовникиРедагувати

Цих нешкідливих з вигляду гуляк називають - тсс! - галдовниками. Клан найманих вбивць... Ще й року не минуло, як загін у два десятки бійців з'явився на станції Політехнічний інститут. Містечко це галдовникам сподобалося відразу.
Ніхто не знає, звідки вони прийшли і навіщо. Будучи добряче напідпитку, вони попросилися на постій до ранку: «Нам би тільки голови приткнути!». От тільки не уточнили, до якого саме ранку. Через тиждень вони все ще розгулювали по станції. А там і місяць минув, і три, і півроку... Забавно, але так вже вийшло, що тих, хто закликав гнати нових сусідів в шию, швиденько забрав до себе Господар Тунелів: в одного серце прихопило, інший впав на рейки та шию скрутив...
По метро поповзли чутки, що, мовляв, чаклуни завелися в Січі. Та не просто чаклуни, але з автоматами і шаблями, хоч зброю їм без потреби - одним лише словом убити вміють смерть. Згадали і старовинні легенди про отамана Сірка, якого турки і татари вважали перевертнем і галдовником. Ось прийшлих і охрестили його нащадками.
І потягнулися недобрі люди в Січ.
Зазирни в шинок, шепни отаману прохання, заплативши настільки щедро, щоб не розсміявся в обличчя тобі галдовник. І все, тижня не пройде, як зляже від невідомої хвороби твоя теща на Житомирській або Берестейської. А не треба було гнобити зятя! Або загубиться в тунелях караван конкурента... Та хіба мало про що можна попросити чаклунів?
Всього лише збіг? Може бути. Але достовірність чуток Сайгон перевіряти не збирався.

Виноски Редагувати

  1. Щось раніше натяків на гомосексуальність козаків на Січі не траплялось: козака у похід, навпаки, завжди проводжала дівчина, а після вдалого турецького походу основна частина українського особового складу розбрелися по домівках, до дружин з дітьми, що стало однією із причин швидкої поразки Січі від Катерининських соколів.
  2. Такі заходи запровадили після НП на станції " Академмістечко " і " Житомирська ". Охорону там знайшли з перерізаними ковтками, а кулеметів з блокпостів слід прохолов. Хтось зажадав організувати каральну експедицію проти Вокзальній, мовляв, урки це зробили, більше нікому, але ідею не підтримали. Інакше війна в метро почалася значно раніше...

Шаблон:СтанцКиїв Редагувати

Випадкова вікі