FANDOM

Побачити сонце — книга Сергія Москвіна про постядерний Новосибірськ.

Побачити сонце
Побачити Сонце Обкл 01.jpg
Підпис Обкладинка книги

У Новосибірську 2033 року кожен крок за кордони рідної станції метро може обернутися ризикованим пригодою і навіть смертю. Будь-який його житель змушений перетворитися в героя, щоб битися або померти. Саме такий вибір стоїть перед юним Сергієм Касариным, коли жахливий привид минулого виривається на волю, загрожуючи знищити не тільки привычнуй мир йому, але і все живе на планеті. Здається, що ворог невразливий і надії немає. Та все ж, у людства залишився один єдиний шанс ще раз Побачити сонце...

СюжетРедагувати

Книга починається екскурсом в минуле: Старий, у якого гарпіями знищена вся сім'я, самі дорогі люди, — не бачить сенсу життя. Досвідчений вчений, він втратив самих рідних людей. Єдина його думка — помста гарпіям, які забрали найдорожче. Нехай навіть ціною власного життя.

Старий під самим гніздом гарпій відкриває колбу, засовує туди руку, і за мить вкривається чорним павутинням, схожим на дим.

Сергій і ПолінаРедагувати

Дівчину піймали за крадіжку. Злодійку мають повісити — такий суворий закон підземного Новосибірська. Тим більше, що вкрасти вона хотіла ліки з єдиної громадської аптеки станції.

Син начальника станційної Служби Безпеки Сергій Касарін з нетерпінням чекає батька, щоб розповісти йому про важку долю дівчини [1]

Виноски Редагувати

  1. Вона розповіла хлопцеві, що змушена була йти в злодюги, щоб помститися виродкам, які зарізали її батька і її, п'ятнадцятирічну, згвалтували, чого вона мало не померла.

Шаблон:КнигиМетро2033 Редагувати

  1. Калашников Тимофій - псевдонім авторського колективу

Шаблон:Новосиб Редагувати

Книги серії Метро 2033‏‎

Випадкова вікі