FANDOM

Красунчик, улюбленець дівчат станції, син наркома Північної частини Червоної гілки Анатолія Ликова, Петро зустрічається нам одразу на перших сторінках книги Тимофія Калашнікова Виворіт світу.

«У колишні часи Петро цілком міг би бути актором, кумиром жінок; втім, на брак жіночої уваги він не міг скаржитися і зараз. І справа тут була не тільки в тому, що у нього в кишенях не переводилися патрони. Виразне обличчя, з наглувато-зарозумілою посмішкою, що частенько кривило його чітко окреслені губи, і атлетична фігура в поєднанні з аурою самовпевненості робили його воістину чарівним в очах численних дівчат, зітхавших по гарному хлопцеві.»
~

За день до описуваних подій засада, якою керував саме Петро Ликов, помилково розстріляла не резидента-бауманця, на якого готувалася засада, а ні в чому неповинних випадкових «човників». А, отже, учасники провалу мають бути жорстко покарані. Оскільки комуністи комуністів не «здають», вирішено було провести смертельну дуель, учасники якої, комісар Сомов і Петро Ликов, і мали би розрішити конфлікт.

Не зважаючи чисельні перемоги на комсомольських турнірах і такі ж численні нагороди, Петро не зміг нічого вдіяти проти досвідченого в боях Сомова. Той дістав шипованою рукавицею мало не до печінки супротивника, і лише втручання особистої охорони наркома не дозволили Петрові загинути прямо на місці дуелі.

Батько — Анотолій Ликов — витрачає будь-які кошти, сина доправляють до ганзійського шпиталю, проте, отрута смертельна. Загибель сина і помста за неї стає основною метою, двигуном подальшого життя в минулому диктатора Північної частини Червоної гілки, а нині звичайного мешканця Ганзи.

Випадкова вікі