FANDOM

Замість вступуРедагувати

Важкі тягачі із ричанням потужних дизелів, йшли обережно, мацаючи дорогу серед завалів сміття, фрагментів цегляної кладки, яка випала з стін будинків, шиферу, зірваного з дахів вітром.

Попереду, в бойовому дозорі, рухався БТР, замикав колону « Тигр » з крупнокаліберним кулеметом на даху, а по флангах снували в'юнкі квадрацикли з озброєними до зубів сідоками - подорож по неосяжних просторах колись великої і могутньої держави ось вже який рік була небезпечна. Мисливців помацати капшук караванщиків могло б знайтися предостатньо, не май вони настільки значних засобів захисту свого майна.

Торгівля була серйозною статтею доходів організації, до якої належав караван, проте цього разу він прийшов у місто не заради торгівлі. В кузовах тягачів не було нічого, що призначалося б на продаж, хоча те, що лежало в зелених ящиках з різнокольоровим маркуванням, було тепер, мабуть, найбільш цінним і ходовим товаром на просторах фонящої радіаційними руїнами країни.
Зброя і патрони, важкі бронежилети і шоломи, засоби індивідуального захисту і спорядження - всього цього в запасах каравану було вдосталь, але за продаж хоча б одного-єдиного патрона слідувало негайне і жорстоке покарання - всередині організації дотримувалася сувора дисципліна.

Гарант дотримання її, чоловік, від слова якого в каравані залежало все, їхав автомобілі, що замикає . Важкий погляд, вперті складки на лобі, опущені до підборіддя куточки рота - все свідчило про те, що характер він має рішучий, суворий і непохитний. Так і яким ще міг бути командир Першої Ударної бригади Берегового Братства, бригади, що вирішувала ті завдання, які були не під силу іншим підрозділам угрупування?

А завдання були поставлені серйозні, і поставлені вони були самим Верховним, особисто, а тому виконати їх необхідно було будь-яким способом - мета, в даному випадку, в повній мірі виправдовувала кошти.

- До кінцевого пункту підеш не прямо. Зробиш гак, координати візьмеш у штабі, - сидячи в кабінеті Верховного, один на один, отримував вказівки чоловік. - Там є одна... общинка. Не знаю, чи живі зараз, або вимерли давно - ти перевір. Передохли - туди й дорога. Ну а якщо НІ... - Верховний важко піднявся з масивного стільця червоного дерева, спираючись тремтячими суглобами пальців на зелене сукно столу, — допоможеш. Якісно допоможеш. Всіх під корінь, щоб жодної душі не залишилося.
Зрозумів завдання?

Чоловік схопився, витягаючись в струнку під похмурим поглядом, кинув руку до козирка.
Верховний кивнув.

- Виконуй. І ось ще що... зробиш - місце мого заступника тобі гарантовано. Не вдієш... - погляд його поважчав, - ти все відаєш сам.

Виноски Редагувати

Шаблон:ПравоСили Редагувати

Книги серії Метро 2033‏‎

Випадкова вікі