FANDOM

Павук — спецназівець-мутант. Товариш Віри в групі.

Перші враженняРедагувати

Зараз по тунелю йшов попереду Павук. Віра з перших днів з жахом дивилася на цього мутанта. Витягнута яйцеподібна голова, потворне обличчя із гримасами, що постійно змінюються на ньому, довга шия, довгі руки і ноги. Сам худий і жахливо горбатий. Один його вигляд викликав огиду. Добре хоч його кушетка в казармі була через ряд від Віри. Але і тут Віру дратувала його погана звичка молитися вечорами.
Павук діставав якусь картинку, клав її перед собою і що нечутно шепотів з закритими очима. Потім, забуваючи, він починав шепотіти голосніше і до Віри доносилися слова, що неначе блюзнірство звучать з вуст виродка: «Вдячні існувати недостойния раби Твої, Господи...». Вже кому-кому, а йому за що комусь дякувати?!

Павук був настільки жахливим, що не один з воїнів ніколи не заповів йому своїх дружин. З такими патологіями знайти нормальну жінку, навіть не зважаючи на брак мужиків, йому було нереально. Він міг розраховувати тільки на мутантку, таку як сам. Він може і знайшов би таку, та привів би її в Урочище. Але що буде з нею, якщо він загине? Хто з його бойових товаришів потім подбає про неї? Що стане з його дітьми? І якими будуть його діти?
Ні, Павук змирився зі своєю долею і жив один.

В УрочищіРедагувати

Не дивлячись ні на що, в загоні до Павука ставилися добре. Він був просто солдатом, який, так само як і всі, міг завтра загинути в бою. Іноді, щоправда, напідпитку спецназівці починали відпускати жорсткі жарти на адресу Павука. Він же опускав очі і мовчав.

Віра перший час не розуміла, чому Павука так цінують Зозон та інші. Бився він трохи краще від якого-небудь ополченця. У спарингах навіть Вірі майже завжди програвав. Відповідь на це питання Віра знайшла не в спарингу і не в бою.

Віра знала, що Павук робить дітям дивно красиві і досить складні іграшки: маленькі дрезини, якихось чоловічків і звіряток, що кумедно смикалися. Діти з нетерпінням чекали нових іграшок, хоча від самого Павука шарахалися. Навіть Віра, часом, не могла втриматися від бажання доторкнутися створені ним чудеса, які часто бачила у малят. Але їй не доводилося бачити, як Павук їх майструє. Тому що в блок Урочища Віра поверталася після команди «відбій», коли Павук молився або вже лягав спати.

Але одного разу вона прийшла трохи раніше. Увійшовши в казарму, вона побачила щось на топчані Павука. Лише через кілька секунд, коли прийшла до тями, вона зрозуміла, що це сам Павук. Він був без камуфляжної куртки. У його майці на спині була величезна дірка, з якої росли ще шість рук. Довгі, але дуже худі, тонкі руки дитини, обтягнуті темною зморшкуватою шкірою з рідкими волосинками, що вільно вигиналися з-за спини, з довгими членистими пальцями, - вони були більше схожі на щупальця або кінцівки комахи. Всіма вісьмома руками Павук спритно орудував, щось налагоджуючи і підкручуючи у своїй новій іграшці. Він так захопився, що не звернув увагу на Віру. Але потім швидко глянув і якось зніяковів. Це викликало чергову безглузду гримасу на його обличчі. Він швидко прибрав за спину свої додаткові руки, які сплелися в щільний клубок, і накинув на спину куртку, яка перетворила кошмарне сплетіння кінцівок у величезний горб.

ТренуванняРедагувати

Через пару днів Вірі довелося побачити, що може Павук в бою. Щоб бути на рівних з іншими спецназівцями, він завжди тренувався, як звичайний дворукий воїн. Але іноді він йшов у глиб тунелю, щоб розвернутися на всю свою силу. У його камуфляжі на спині був розріз. В пів секунди з нього з'являлися шість додаткових кінцівок. Вони були слабкіші від звичайних рук. Але кожна кінцівка окремо могла кидати ножі, наносити удари ворогам довгими і гострими дротиками, діставати з сагайдака стріли і споряджати ними арбалет, значно збільшуючи скорострільність. Тому у нього було більше, ніж у інших спецназівців, метальних ножів і стріл у сагайдаці. І, крім меча, у нього за спиною стирчали трубки від двох розбірних списів.

З ВіроюРедагувати

Павук тримався осторонь від Віри, даючи зрозуміти, що він не забуває, який він. Якщо вони випадково зустрічалися очима, мутант винно опускав погляд. Але коли Віра зверталася до нього з проханням або питанням, очі Павука спалахували. Абсолютно звичайні людські очі - живі, допитливі.

Останнім часом вечорами Віра часто йшла з Павуком в тунель. Вона просила Павука спарингувати з нею, використовуючи всі руки. Мутант спочатку діставав з-за спини зайві руки неохоче. Він не забував, що це всього лише перевага в бою, і потворність в звичайному житті. Але з часом Павук зрозумів, що для Стрілки він лише незвичайний, складний тренажер. І ще хороший воїн в бою. Не більше, не менше. Він хотів би стати для Віри другом, або хоча б співрозмовником. Але ні! Відспарингувавши, Віра байдуже відверталася і йшла в казарми, так і не сказавши ні слова.
Звернувши за спиною додаткові руки, він опускав голову, і мовчки йшов за Стрілкою. Зі своєю долею він вже давно змирився, і чи варто чекати чогось кращого! І хай вона і далі не помічає, що Павук спарингує не в повну силу. Вже на перших секундах будь-якого бою, він за допомогою додаткових рук міг би позбавити її рухливості і провести больовий. Павук не хотів цього робити. Йому не хотілося припиняти ці красиві спритні рухи сильного молодого тiла. Йому хотілося безперервно дивитися на це несимпатичное, але таке живе і виразне обличчя дівчини.
Ні, Павук не допускав собі і думки думати про Стрілку, як про жінку. Просто всередині його жевріла боязка радість від того, що у нього є можливість іноді бути поряд і приховано дбати про цю людинку.

Виноски Редагувати

Шаблон:Муос Редагувати

  1. А могли би і бути
Книги серії Метро 2033‏‎

Випадкова вікі