FANDOM

Не щастить в останній час... І у фашистів в полоні був, і рейнджера завербувати не зміг, та потім він ледь мене не зарізав... Добре хоч, основне завдання товариша Корбута на Венеції виконав - і тут же знову попався... Старію, чи що? Цікаво, де я зараз і чи довго добиратися до Червоної Лінії...

-- Запис Павла на початку місії

MetroLL 2014-04-19 15-56-09-13

Місія починається з того, що Павло Морозов- головний герой даного епізоду, потрапив у полон до бандитів з Венеції. Для нього вже готовий вирок- він буде каторжно працювати на електростанції, доки не загнеться. Доки один з бандитів, готує шприц, з якоюсь речовиною, Павло ріже мотузку об стовп, до якого прикутий. Коли бандит підійшов до Павла, він визволився, та вколов бандиту цей шприц. Він знаходить ліхтарик та динамо-машинку.

Відчинивши грати, він йде далі. Потім він знаходить ніж, який дозволяє Павлу знешкоджувати противників. Йдучи далі він заходить у приміщення, де бандити займаються своїми справами: двоє грають у карти, двоє патрулюють, і ще двоє грають у рулетку, але без патронів.Тут можна влаштувати першу "диверсію": при натисненні клавіші використання, Павло зарядить у револьвер патрони і коли бандити після перерви знову почнуть грати, один з них застрелить іншого, що допоможе Павлу без проблем вимкнути світло (можна буде ще й забрати револьвер).

Пройшовши це приміщення, Павло потрапляє в туалет, де знаходиться п`яний бандит. Він запронує Павлу випити: можна прийняти, а можна ігнорувати, в будь-якому разі бандит не підійме тривоги. Пройшовши далі, Павло потрапляє на кухню, де стоять два бандита, а також Тихар, який буде біля холодильника. Пройшовши кухню, Павло потрапляє на стрільбище, де кілька фашистів тренують місцевих головорізів. Тут можна зробити другу "диверсію": діждавшись поки один з фашистів піде до мішеней, щоб перевірити результат стрільби, натиснути червону кнопку, яка подасть сигнал бандиту щоб стріляти в мішень. Так як бандит стріляє з укриття, він не побачить, що там фашист і застрелить його. Таким чином фашист не буде заважати Павлу вийняти ніж з щитка, щоб світло, яке було на стрільбищі погасло, а кабінка, в якій сидять двоє фашистів, відчинилася. Коли Павло знешкодить їх, треба натиснути важіль, щоб Павло вийшов зі стрільбища.

Далі Павло проходить через трубу з радіоактивною водою і виходить в каналізацію, де місцеві рибалки намагаються тут щось спіймати. Пройшовши їх, Павло потрапляє до приміщення, де Бугор, який розізлився за смерть Кислого і відчитує бандитів, за те що вони це допустили. Після цього Павло виходить в бар, де група "Епідемія" чекає на свого ударника Валеру, щоб почати виступ. Вийшовши з бару, Павло бачить безпритульного і якщо дати йому патрон, то виявиться, що він шпигун Червоної Лінії. Він каже, що на пероні є дрезина, яка їде до Червоної Лінії. Павло сідає в неї і дрезина відправляється.

Поради по проходженнюРедагувати

  • Дивіться під ноги! Часто біля дверей розташовані пастки.
  • Не ігноруйте "диверсії" так як вони можуть допомогти Павлу без проблем пройти певні місця.
  • Не забувайте про стелс. Більшість місць можна пройти не видаваючи себе.

Цікаві фактиРедагувати

  • Якщо підійти до ворожки в кінці бару, то вона передбачить Павлу зустріч з "другом несподіваним", котрим виявиться Артем і те що життя Павла буде залежати від нього "перехрестя в якому одна дорога веде прямо (якщо Артем пощадить Павла), а інша вниз (якщо Артем не врятує Павла)".
  • Якщо послухати бандитів, які сидять в барі, то можна почути, що Бурбон вижив (ігровий світ Метро 2033).
  • Карта, в яку кидають ніж, в самому початку є випадковою.

ФотогалереяРедагувати

Випадкова вікі