FANDOM

ПП-71 пістолет-кулемет ДрагуноваРедагувати

ПП-71 1.jpg

ПП-71

Пістолет-кулемет - вогнепальна зброя особистого застосування, виготовлена під боєприпас пістолетного типу.

Конструктивно поєднує малогабаритність пістолета і безперервність автоматичноъ стрільби кулемета.

Тактичесне призначення пістолета-кулеметаРедагувати

Головна умова, що пред'являється до цього виробу - збереження в таємниці розташування стрілка, за рахунок сильно зменшеного звуку пострілу і його світлового супроводу. Саме вони визначили вибір боєприпасу, як у даному випадку з ПП-71, до якого був цілком адаптований 9-мм пістолетний патрон (9x18), що застосовувався у великих масштабах в той час.

Вихідні дані - початкова швидкість польоту кулі, яка не перевищувала звуковий поріг, і невеликий імпульс віддачі при виробництві пострілу — давали можливість застосувати елементарний тип автоматики і звуковий глушник. Тим більше що вже стояли на озброєнні подібні боєприпаси. Патрон під «макарівський» ПБ з індексом 6П9 з 1967 р. вже використовувався підрозділами розвідки МО СРСР. Однак цей боєприпас на певних відстанях не забезпечував необхідної точності стрільби. Дуже слабкими залишалися показники стрільби на дальність понад 50 метрів, а за 100 метрів потрапляли лише одиниці. На період часу кінця 60-х - початку 70-х років XX століття вимоги здавалися нездійсненними, у зв'язку з чим роботи були згорнуті.

Історія створення ПП-71Редагувати

Пістолет-кулемет Драгунова ПП-71 був виготовлений на початку 70-х років XX століття в рамках конкурсу "Букет", який проводився за замовленням силових структур Радянського Союзу. В даний час вже практично нереально уточнити, як впливали результати створення і випробувань пістолетів ПКС-10П і ТКБ-486 на розвиток стрілецької справи в СРСР. В цей же час конструктори повернулися до думки про використання невеликих пістолетів-кулеметів в окремих операціях силових структур. При виконанні умов цього конкурсу «Букет» були виготовлені тестові зразки «бесшумників» - пістолетів-кулеметів конструкторів Є.Ф.Драгунова - ПП-71, М.С.Рижова - ТКБ-0102 і Н.М.Афанасьєва - ТКБ-0104 (покращена модель - "Кипарис"), які призначалися для підрозділів спецназу РА і ВМФ.

Принцип роботи ПП-71Редагувати

Принцип роботи автоматики пістолета-кулемета Драгунова ПП-71 заснований на віддачі вільного затвора. Виробництво пострілу проходить при не замкненому каналі ствола. Основною особливістю ПП-71 є конструкція вузлів механізму по модулям. Абсолютно без використання інструментів можна розібрати на частини: обойму, кришку стволової коробки, поворотну пружину із спрямовуючою, УСМ і прапорець - запобіжник, який одночасно регулює перевід вогню в інший режим.

Захисний механізм стопорить спусковий гачок і поєднує затвор з пазом на нижньої площини затворної частини. При цьому блокується перезарядка з включеним захисним механізмом. При запобіжнику в положенні «включено» сегмент важеля захисного механізму потрапляє в отвір спусковий скоби, що дає можливість встановити здатність зброї до стрільби.

По закінченню всіх боєприпасів досильник патронів утримує затворну частина в крайній задній позиції.

Цілик комбінованого типу, має автоматичне перемикання при установці складного прикладу. При його складанні запобіжник стає на похідну позицію. При «похідному» прикладі використовуються прицільні пристосування у вигляді щитів з прорізом, при бойовому положенні прикладу встановлюється діоптричний приціл з ціликом.

Тактико-технічні характеристики ПП-71
Калібр - 9 мм
Штатний патрон - 9х18 ПМ
Вага зброї без спорядження - 1,3 кг
Довжина - 300 мм
Довжина стволової частини - 120 мм
Скорострільність - 1000 в/м
Дальність (прицільна)- 50 м
Кількість патронів в обоймі - 20, 30 шт.

Читати щеРедагувати

Виноски Редагувати

Шаблон:ЗЕРедагувати

Випадкова вікі