FANDOM

Герой боротьби зі стрічковиками в книзі Муос.

Дмитро Остромецький ще до Останньої Світової працював слідчим в одному з Мінських управлінь міліції. Удар його застав в поїзді метро вважай що під час роботи - він як раз їхав когось допитувати.

Унікальні аналітичні здібності Остромецкого були помічені і затребувані в метро. Злочинів, у тому числі заплутаних, в Муосе було предостатньо. Він очолив слідчий відділ. Перший час йому доводилося розслідувати злочини практично на всіх станціях і в багатьох «неметрошних» поселеннях. Під час Американської війни було не до законності і Остромецький пішов добровольцем в диверсійний батальйон Центру. Був двічі поранений.
Після підписання Конвенції виявилося, що ні в Америці, ні у Партизанів, ні на Сході слідчі не потрібні - там правосуддя правила інквізиція, або суд Лінча. Слідчий відділ був скорочений і Остромецкий знову став простим слідчим, що його абсолютно не засмутило. З трофейним УЗІ, особисто взятим у вбитого ним американця, він ходив по станціях, далеких поселеннях і бункерах Центру, і розслідував не тільки злочини, але і різні таємничі і заплутані випадки.

Про його унікальні здібності та чудову інтуїцію дізналися на станціях Сходу, де вже назрівала паніка з приводу серії таємничих випадків.

Розслідування по стрічковикамРедагувати

Саме Дмитрові Остромецькому було доручене Центром проведення розслідування. По закінченні розслідування [1] ним подано детальний рапорт, в якому було розписано все щодо експансії стрічечників зі Сходу.

Виноски Редагувати

  1. В ході якого на слідчого неодноразово здійснювалися замахи

Шаблон:Муос Редагувати

  1. А могли би і бути
Книги серії Метро 2033‏‎

Випадкова вікі