FANDOM

Всі люди — персонажі книг [1] та ігор — мають на озброєнні зразки радянського та пострадянського виробництва. Зброя та екіпіровка героїв промальована дизайнерами студії дуже досконало, з любов'ю; в окремих випадках з мало не фотографічною точністю.

Для наглядності приведемо малюнки бійців підземного світу і на їх прикладах опишемо елементи озброєння та екіпіровки.

Боєць 01

Мал.1

Малюнок 1Редагувати

Боєць вдягнений у строчений ватник — «стьоганку» — так вдягалися в РСЧА ще в роки Другої світової війни. Ватники являли собою модифікацію колишніх ватяних халатів тюркських народів. Такі ж «стьогані» в комплекті до нього йшли і штани. Комплект видавався солдатам строкової служби і «партизанам» — бійцям, яких призивали на військові збори в мирний час.

На голові — шапка-вушанка (в Росії ще кажуть «трєух»; за пришитий спереду козирьок і бічні два «вуха» [2])

За спиною укорочений автомат Калашнікова АК-74У. Про те, що це, скажімо, не АКМ, видно по утовщеному полум'ягаснику на кінці ствола. До автомата прикріплений багнет-ніж. До магазина синьою ізострічкою «по-афганськи» підмотаний запасний магазин патронами «валетом».

На ногах традиційні кирзові чоботи «армійського зразка». Колодку цих чобіт шили із грубої свинячої шкіри, а халяву з ерзацу, просоченого брезенту. Від цього взимку в таких чоботах холодно і слизько, а влітку спекотно. До того ж вони дуже швидко починають пропускати воду, якої чимало в затоплених тунелях метро.

Через плече і на офіцерському спорядженні (можливо, замість підсумка до магазинів) дві протигазних сумки від різних типів протигазів.

Боєць 02

Мал.2

Малюнок 2Редагувати

Боєць озброєний РПК.

Не зрозуміло: навіщо солдатові, який несе на собі РПК, тягти ще й кулеметні стрічки із набоями явно більшого ніж РПК калібру. РПК живиться з магазина.

Хіба що мається на увазі, що боєць має на меті зарядити цією стрічкою один іх стаціонарних (на блок-посту чи в дрезині) важких кулеметів ДШК.

За спиною якась невідома труба. Можна припустити, що це ручний вогнемет [3]

Боєць 03

Мал.3

Малюнок 3Редагувати

Дехто стверджує, що на мал.№3 зображено представника фашистів.

Нас в даній статті цікавить озброєння та екіпіровка бійця, не залежно від ідеологічних уподобань.

Плащ солдата — щось середнє між шкіряним плащем військ СС чи польової жандармерії Рейху і захисним плащем ОП-1 зі складу комплекту ОЗК [4].

Протигаз, очевидно, ізолюючий [5]

В руках традиційний АКС-74

Боєць 04

Мал.4

Малюнок 4Редагувати

Боєць 05

Мал.5

Шолом не то ментівського спецпризу, не то мотоциклетний. Те, що він від радіації і хімії не захистить — факт, до ворожки не ходи. А на лобі, мабуть, ПНВ в уявленні наших дизайнерів.

Малюнок 5Редагувати

Нічого особливого. Хіба що на обличчі не протигаз а військовий респіратор. Помітно за відсутністю фільтруючих коробок чи будь-яких трубок від маски.

Боєць 06

Мал.6

Малюнок 6Редагувати

Боєць 07

Мал.7

Малюнок 7Редагувати

Боєць 08

Мал.8

Малюнок 8Редагувати

Боєць 09

Мал.9

Малюнок 9Редагувати

Боєць 10

Мал.10

Малюнок 10Редагувати

Боєць 11

Мал.11

Малюнок 11Редагувати

Один з небагатьох, що має на озброєнні ВСВ

Сталкер 02

Мал.12

Малюнок 12Редагувати

Радіометр 01

Радіометр для постійного контролю рівня радіаційного фону. Виготовлявся на основі лічильника Гейгера

Особливості в грі Метро 2033Редагувати

СпорядженняРедагувати

У грі присутні 7 видів спорядження
  • Ліхтар - прилад освітлення. Є в Артема з самого початку. Один примірник. Ціна: -.
  • ПНВ - прилад нічного бачення. Може бути куплений разом з легкої бронею, або знятий з трупа ворожого солдата. Ціна: 100 патронів (З бронею).
  • Динамо-машинка - прилад, заряджаючий ПНВ і ліхтар. Видається Артему у збройовій на початку гри (ВДНГ). Один примірник. Ціна: -.
  • Протигаз ППМ-88 - прилад для дихання у підвищеному тлі. Видається Артему у збройовій на початку гри (ВДНГ), згодом зустрічається в достатку і повсюдно. Ціна: -.
  • Фільтр - фільтрує повітря. Можна купити або отримати, починаючи зі станції «Ризька». Далі повсеместнои удосталь зустрічається і може бути куплений. Ціна: 10 патронів\штука.
  • Годинник - показник часу, фільтрів і освітленості. Є в Артема з самого початку. Один примірник. Ціна: -.
  • Аптечка - моментально відновлює здоров'я. З'являється у розділі «Пролог» (Початок гри), далі купується або знаходиться повсюдно. Ціна: 10 патронів\штука.

Стаціонарна зброяРедагувати

У грі 2 види стаціонарної (станкової) зброї.

На догоду реалістичності патрони на них не нескінченні (за рідкісними винятками), хоч гравець не може спостерігати їх кількість, що залишилася, протеможе стежити за перегрівом.

БроняРедагувати

У грі є 2 види броні
  • Легка - бонус до швидкості і скритності (в збиток витривалості). ПНВ в комплекті.
  • Важка - бонус до витривалості (в збиток швидкості і скритності).

ЗброяРедагувати

У грі є 14 видів зброї
  • Ніж - холодна зброя ближнього бою, є з самого початку гри. Може виконувати функцію кастета.
  • Метальний ніж - метальна холодну зброю, швидко і безшумно убиваюче ворога при попаданні, може повторно використовуватися. З собою можна носити не більше 5 ножів.
  • Револьвер (0,44 magnum) - найбільш поширена зброя, є у гравця з самого початку гри. Так само є версії з оптикою, глушником і прикладом. Всі версії револьвера, крім першої, оснащені лазерним прицілом.
  • Байструк рос. Ублюдок (5,45 мм) - малопотужний кустарний автомат, видається Артему у збройовій на ВДНГ. Має малу точність, тривалу перезарядку і малу потужність, 30 патронів в магазині, також є версія з глушником. Перегрів потребує охолодження: час, коли автоматом користуватися неможливо.
  • Калаш (5,45 мм) - більш зручний автомат, має швидку перезарядку і середню потужність, 30 патронів в магазині. Має варіант з оптичним прицілом 1,5× і лазерним целеуказателем. Прототип - АК-74.
  • ВСВ (5,45 мм) - потужний безшумний автомат з лазерним прицілом, магазин розрахований на 20 патронів. Є версія з хорошою оптикою. Прототип - ВСК-94.
  • Калаш 2012 (5,45 мм) - найзручніший автомат, має лазерний приціл, магазин на 40 патронів, перезаряджається швидко. Є варіант з оптикою і глушником, доступний в збройових. Є ігровим аналогом FN P90.
  • Дуплет (12×70 мм) - середньої потужності двостволка кустарного виробництва, що вимагає постійної перезарядки. Має можливість одночасної стрільби з обох стволів.
  • Тихар (15 мм) - пневматична гвинтівка, що вимагає підкачки балонів для збільшення ефективності стрільби. Зустрічається версія з оптикою. При стрільбі потужність і дальність стрільби падає, тому треба постійно підкачувати балон.
  • Убойник (12×70 мм) - 6-зарядний напівавтоматичний дробовик, володіє хорошими темпом і міццю стрілянини, перезаряджається повільно. Зустрічається у розділі «Сухаревська» або в магазинах, перезаряджається принципом револьвера - патрони сортуються в шість відділень-слотів. Також має варіант з багнет-ножем, з більшою потужністю і втратою.
  • Хельсинг (стріли) - голкомет - багатоствольна пневматична рушниця, яка стріляє сталевими неоперенными стрілами (звичайними в'язальними спицями), які можна повторно використовувати, підібравши з місця попадання. Ідея взята з фільму Ван Хельсинг.
  • Абзац (12×70 мм) - зустрічається в розділах «Кузнецький міст» і « На Спарту» (при патчі) найпотужніший автоматичний дробовик схожий на кулемет, вимагає тривалої перезарядження по 20 патронів, але має найвищий темп стрільби.
  • Рейка (15 мм) - кустарно створена електрична рушниця, зустрічається в розділах «Бурбон», «Кузнецький міст» і «Спарта» (при патчі). Стріляє кульками для пневматики за допомогою электрозаряда, що вбиває середніх ворогів з одного пострілу, але витрачає енергію. Має електризуватися удар прикладом, при якому також витрачається заряд.
  • Граната - вибухівка у вигляді динамітної шашки, зробленої з обрізка труби. Використовується як гранати. Є версія з цвяхами. У цьому випадку динаміт «приклеюється» до жертви. Ефективний проти демонів.

Виноски Редагувати

  1. Метро 2033 та Метро 2034
  2. Цікаво, що в районах, прирівняних до Крайньої Півночі, видавалися офіцерські вушанки з подовженими вухами, які зверху закладалися одне на одне; їх називали «рік за півтора»
  3. прототип, мабуть. Шмель (Джміль). Бо Рись за рахунок реактивного механізму значно більша за довжиною
  4. ОЗК — рос. Общевойсковой Защитный Комплект
  5. Дві трубки від коробки протигазу; більш усього, одна на вдих, друга на видих. Що дає змогу припустити, що на солдатові ізолюючий протигаз. Якби протигаз був фільтруючий — було б достатньо однієї трубки на вдих

Шаблон:ЗЕРедагувати

Випадкова вікі