FANDOM

Несподівано два потужних силуети з'явилися в тунелі, швидко наближаючись до них. Радист завмер - це були демони з його бачень, кровожерливі чудовиська з блискучими червоними очима! Але дигери ніяк не відреагували на їх появу.

Муос 1 Нопс 01

Дигер на нопсі

Юргенд, що йшов попереду, додав крок і сказав:

- Бригада Зозона вже близько.

Демони підбігли до дигерів, і йшли поруч. Заціпеніння Радиста не пройшло.
Бачення кривавої драми в гнізді Схід спливло у нього перед очима. До цього моменту свідомість ховало від нього цей спогад.

Юргенд, бачачи замішанняРадиста, що відстав від бригади , підійшов і, злегка підштовхнув його в спину, сказав:

- Не бійся їх. Це нопси - наша секретна зброя проти стрічковиків. Мутовані собаки, «нові пси». Вони дуже сильні, витривалі, відносно мало їдять. У стрічковиків, за присутності в їхньому тілі паразита, метаболізм проходить по іншому, і вони мають інший запах - не вловимий для людини. Ми навчили нопсів по запаху відрізняти стрічковика від звичайної людини і навчили їх знищувати стрічковиків.

Для звичайної людини вони безпечні, ніколи його її чіпатимуть. Але при запаху ленточника вони впадають в бойовій транс і заспокоюються тільки коли прокусят хробака. Ми сподівалися виростити багато нопсов для боротьби з ленточниками. Але нопсы погано розмножуються. Хоч їдять не дуже багато, але діггерів важко знайти для них і цю їжу. Виростили в собакопитомнике всього дев'ятнадцять нопсов. При вашому звільнення загинуло п ’ ятнадцять...

Виноски Редагувати

Шаблон:Муос Редагувати

  1. А могли би і бути
Книги серії Метро 2033‏‎

Випадкова вікі