FANDOM

Нивки, як не дивно, станція, населена войовничими амазонками.

Метром ходять чутки, що мешканки Нивок крутять шури-мури з козаками Політеху, але офіційна адміністрація станції все заперечує.

ЗнайомствоРедагувати

Щось чорне виявилося дівчиною в балахоні і косинці. Обличчя дівчини було вмащено сажею. З бандольер на округлих грудях стирчали запасні магазини для гвинтівки, на ремені висіли піхви із дебелим тесаком. І головне - у погляді читалася рішучість використовувати арсенал за призначенням. Ось це реальна охорона станції, а не Болт з Кашкою!

- Дівчино, мила, тільки битися не треба! - заблагав Сайгон, всерйоз вже вирішивши, що якщо вона ще хоч раз...
- Заткнися, тварино! - Чомусь фермер відразу зрозумів, що у мешканців Нивок хороші манери не в пошані. Поганий початок знайомства.

Взагалі-то на Нивках у Сайгона є знайомі. Пам'ятається, років десять тому до нього заявилася дамочка з розпущеним волоссям трохи чи не до колін. Наїна її звали, дивне ім'я... Супроводжували її дві дівиці в хіджабах, молодші і явно добре озброєні: у кожної під купою одягу можна було заховати по РПГ і винторізу.

Життя і побутРедагувати

Конвой влаштувався неподалік від бранців. Дамочки розсілися на складаних стільцях з гнутих труб і тканини - здається, вони називаються шезлонгами. Цікаво, чому на них немає заборони? Смутно припоминалась сцена з довоєнної мильної опери, де жінка сидить в шезлонгу біля басейну, а над нею схилився слуга-чоловік і пропонує келих з напоєм. Ось тому і не табу, що схилився і пропонує.

На станції було дуже жарко, навіть задушливо. Проблеми з вентиляцією?..

- Вони називають себе амазонками, бос.
- Є така річка, Амазонка, - задумливо кивнув Сайгон. - В Південній Америці. Чи була. Індіанці, піраньї, анаконди...

Схоже, він вловив основні принципи місцевого буття. У них тут кастова система. Нижчі істоти місцевої ієрархії - на зразок тієї жінки, що принесла воду. А ті, які заплітають коси і ходять без ліфчиків, куди крутіше лисих в хустках. А якщо згадати жіночку, якій він продав франшизу, логічно припустити існування вершків суспільства - повністю голих і з довгим розпущеним волоссям. Тому на станції і жарко, щоб можна було ходити голяка і не чхати. Або навпаки - голяка, бо жарко.

Сайгон помітив на стіні наочну агітацію. Примружившись, розібрав білі букви на червоному тлі: «Жінки всіх станцій - єднайтеся!»

- Гей, тварини! Чого сидимо? Роздягайтесь! - скомандувала та сама дівчина, що взяла їх у полон. Вона вже змила з обличчя сажу і зняла хустку. Всупереч очікуванням, волосся у неї були на місці - вогненно-руда коса обмотана навколо голови. Зелені очі з цікавістю роздивлялися Сайгона, коли він знімав з себе куртку і стягував черевики.

Конвой теж не зводив з бранців очей.

- Знімай штани, тварина, чого застиг!
- Навіщо це? - затявся Сайгон.

Він крадькома поглядав по сторонах, прикидаючи, що можна використовувати в якості зброї. По всьому виходило, що нічого. Та й конвой розстріляв би бранців раніше, ніж Сайгон зробив би хоч один різкий рух. Значить, поки що не треба рипатися даремно. Нічого, Сайгон обов'язково поквитается за приниження. Прощати і підставляти другу щоку не в його звичках.

- Знімай, я сказала!

Станція Нивки - це територія переміг матріархату, якщо хто не в курсі. На будь-якого чоловіка тут дивляться з побоюванням, ненавистю і презирством. Іноді - з пожадливістю. У разі рудою можливий останній варіант: Сайгон їй сподобався. У цьому немає нічого дивного, він звик до того, що при одному його вигляді з деякими особами діється казна-що. Не так вже багато в метро сильних здорових мужиків.

Виноски Редагувати

Шаблон:СтанцКиїв Редагувати

Випадкова вікі