FANDOM

Рудоволосий парубок-саам [1]. герой трилогії Андрія Буторіна Північ.

Північ 1 обкл 1

Є підозра, що на обкладинці книжки ілюстратор зобразив саме Нанаса, як це йому дозволила зробити власна хвора уява

В першій книзі ПівнічРедагувати

У хлопчика-сироти саама Нанаса єдина рідна істота пес-мутант Сейд. І саме на Сейда чомусь з'ївся могутній шаман їхнього стійбища. Щоб вберегти Сейда від близької розправи, Нанас краде нарти з оленями, і тікає зі стійбища.

Дорогою, коли ось-ось втомлені олені мали бути наздогнані переслідувачами, Нанас спостерігає «сріблясту птицю» - літак, і поодинокого парашутиста, якого хлопчина сприймає як Духа Неба. «Дух» показує йому карту і наказує надати допомогу дівчині Наді, що залишилась десь в передмістях загиблого Мурманська.

Так починаються пригоди Нанаса в безмежних заполярних просторах Кольського півострова.

Дорогою хлопець дізнається про абсолютно дивні для себе речі, те, що він ніколи в житті не бачив. Виявляється, люди зробили самохідні нарти [2], полюють і воюють вони за допомогою вогняних палиць [3], а жити можна і в металевій рибині [4].

А вірний Сейд може мисленно розмовляти із своїм господарем. Такий-собі собака-екстрасенс.

З пригодами, боями з бандитами і мутантами, втративши від пекельної радіації від воронки на місці загиблого Мурманська обох оленів, мало не втративши вірного Сейда, Нанас таки дістається Відяєва — бази атомних підводних човнів Північного флоту.

У Відяєво Нанас знаходить Надю і дізнається історію дівчини. Правда перед цим тій довелося пояснювати призначення і спосіб використання трусів, але Нанас вчився швидко, хапаючи все на льту... Саам, йопта!

З Відяєва пара дістається селища Полярні Зорі, такого собі полярного «загубленого раю». На цьому закінчується перша книга трилогії.

В другій книзі Осада раюРедагувати

Виноски Редагувати

  1. Малочисельна племенна народність Кольського півострова
  2. Снігоходи, автомобілі, трактори
  3. Рушниць, автоматів
  4. Атомному підводному човні

Шаблон:КнигиМетро2033 Редагувати

  1. Калашников Тимофій - псевдонім авторського колективу

Випадкова вікі