FANDOM

Описів мутантів в книгах ми зустрічаємо не так вже й багато. Проте, дизайнерами вони вималювані ретельно і з любов'ю. В цьому будь-хто має нагоду впевнитися.

Мутанти 01

Носачі

Мутанти 02

Бібліотекар: просто красунчеґ

Мутанти 03

Скріншот з якоюсь черговою бідою. Можливо, трупоїди?

Короткий описРедагувати

Основними супротивниками в даній грі (не рахуючи людей) є мутанти - істоти, що походять від представників міської фауни під дією радіації, хімічної і біологічної зброї.

Всього 15 видів
  • Чорні - істоти, які використовують психоатаку і гравітацію. Зустрічаються протягом всієї гри, але убити одного з них можна тільки в самому кінці гри. Загрози для персонажа не подають, крім випадку в кінцівці, де потрібно вбити чорного.
  • Орложуки - схожі на упирів, мають панцир і світяться очі, ходять на двох ногах. Бояться світла. Зустрічаються один раз, у частині «печера». Представляють велику загрозу. Ефективна зброя: Калаш 2012.
  • Упирі - нагадують свиней, можуть здійснювати потужні стрибки на далекі відстані. Ефективна зброя: будь-які дробовики.
  • Носачі - з довгим носом, без шерсті, б'ють звуковими хвилями, літають. Зустрічаються на рівні «Депо».
  • Потвори - мутовані щури, швидкі та спритні монстри, що живуть в норах. Нападають тільки якщо герой один. Ефективна зброя: ПД
  • Стражники - виглядають, як покриті темно-сірої шерстю потвори. Зустрічаються на поверхні. Ефективна зброя: будь-які дробовики.
  • Бібліотекарі - схожі на горил монстри. Дуже небезпечний монстр, який дуже сильний і надзвичайно живучими. Коли герой дивиться йому в очі і потихеньку рухається, то мутант не нападає, а якщо головний герой перший атакує його або повернувся до нього спиною і тікає, то бібліотекар відразу переходить у напад. Ефективна зброя: Хельсинг і автодробовик.
  • Демони - крилаті монстри, що живуть тільки на поверхні, найнебезпечніший монстр в грі. Може схопити героя і віднести в небо. Можливо, мутують кажани.
  • Ліани - що звисають зі стелі живі рослини, сильно б'ють, віддалено схожі на барнаклів з серії Half-life. Зустрічаються в бібліотеці. Вбити неможливо, але можна змусити їх скрутиться пострілом в ліану. Ефективна зброя: Револьвер, ПС.
  • Амеби - живі гранати, випускають хвилі кислоти. Ефективна зброя: Калаш, Калаш 2012, ПДС, дробовики.
  • Аномалія - кульова блискавка - організм. Зустрічається пару разів за гру. Якщо стояти не рухаючись, загрози для життя не представляє.
  • Примари - духи людей, невидимі без ліхтаря, при контакті з привидом людина гине. В основному безпечні, і не представляють загрози, якщо йти прямо за Ханом.
  • Гриби - зелені гриби, випускають радіацію. Загрози для життя не представляють.
  • Біомаса - організм, який використовує щупальця і радіоактивну рідина. Великий загрози не становить, якщо бігти з самого краю реактора і не зупинятися.

Читати щеРедагувати

Виноски Редагувати