FANDOM

Муос. ЧистилищеРедагувати

Продовження відомої книги серії Всесвіт Метро 2033 Захара Петрова « Муос. Постядерний Мінськ»

Муос. Чистилище
Муос 2 Обкл 01

Муос — трансформована назва від абревіатури МУОС [1]

Починається книга описом батьківщини Віри селища Мегабанк

МегабанкРедагувати

Їх селище називалося Мегабанк. Тому що було розташоване у підземному сховищі величезного банку під назвою «МегаБанк». Масивна будова з глибоким і об'ємним підземним сховищем на Південному Заході столиці - одна з задумів останнього Президента Білорусі. МегаБанк повинен був стати фінансовим оплотом країни в умовах загрози. Ніхто не думав, що Остання Світова зітре в прах цивілізацію, а золотий запас, валютна готівка та інші цінності перестануть щось означає для тих, хто вижив. Коли над Мінськом виросли ядерні гриби, МегаБанк ледве встигли добудувати. І порожні сховища стали чудовим притулком для трьох десятків людей.

За мірками Муоса життя в селищі була спокійне і дещо безпечне. Метрові залізобетонні стіни робили Мегабанк неприступною фортецею. Потрапити в Мегабанк можна було тільки через тамбур з двома товстими металевими дверима. Одні двері вели вгору - в саму будівлю колишнього банку. Друга - в короткий тунель, що зливався з іншими наземними комунікаціями Муоса, яких було так багато побудовано в передвоєнні роки. Тамбур поєднувався з холом - так мегабанківці називали саме велике приміщення свого селища. По двом сторонам від холу розташовувалися приміщення поменше: квартири, комори та майстерні жителів Мегабанку.

Картопляне поле мегабанківців - розораний ними ж мертвий сквер - поруч з будівлею банку, тобто практично поруч з будинком. І це дозволяло швидко сховатися при появі рідкісних хижаків, яким дивом вдалося перетнути добротне огородження їх поля.

Початок шляхуРедагувати

Проте, не судилося Вірі мирно вирощувати картоплю на радіаційному городі на Поверхні. Спочатку від рук жахливих людей під назвою Чистильники гине мама Віри, через деякий час чистильники вирізають населення усього Мегабанку. Дівчинці чудом вдається врятуватися. Її рятує Слідчий.

Віра захоплюється діями Слідчого, його впевненістю, його знаннями, його вмінням вести рукопашний бій. Вона сама вирішує стати слідчим. Проте, її рятівник спочатку вважає за необхідне віддати дівчинку на навчання до світлих дигерів.

Світлі дигериРедагувати

Світлі дигери, хранителі знань людства, союзники землян у Битві зі стрічковиками; як це буває в житті, колишні вчителі і наставники Віри якось раптово стають ворогами цивілізованого Муоса [2].

Світлі дигери вчать самі і навчають дітей Поемі Знань, концентрованої вижимки із усіх наук довоєнного людства; ними розроблена тактика рукопашного бою в абсолютно темних підземних переходах; для проведення такого бою розроблена спеціальна зброя сікачі; вони вдовольняються мінімумом їжі і тренують тіло і свідомість, як колишні йоги. Проте їх тактика невтручання у все, що не стосується дигерських бригад, здається Вірі принципово невірною [3].

У світлих дигерів Віра набирається безцінного досвіду: тепер їй не страшні холод, голод, в битві сікачами їй немає рівних серед бійців-чоловіків. В бойовий танок дигерів Віра самостійно включила і ретельно відпрацювала прийоми бою ногами. Але дигером вона не буде: це вона вирішила для себе раз і назавжди.

Повна версіяРедагувати

Взято з блогу Skorp24/Роман_Захара_Петрова_«Муос-2»_опубликован_целиком

Сьогодні в інтернеті з'явилася остаточна версія роману Захара Петрова «Муос-2: Чистилище» - продовження попереднього роману Муос із серії Всесвіт Метро 2033.

Прочитати його можна, пройшовши по цьому посиланню . Тим, хто вже читав раніше опубліковані глави, рекомендується все одно почати спочатку, так як ці глави серйозно відредаговані.

Дія роману «Муос-2», як і попереднього, відбувається в постядерному Мінську, проте не в 2033 році, а трохи пізніше. У зв'язку з цим, видання книги «Муос-2» в рамках «Всесвіту Метро 2033» поки не планується.

Білоруський письменник-любитель під псевдонімом Захар Петров закінчив написання свого першого роману «Муос» в 2008 році. На думку Дмитра Глуховського даний роман разом з твором Сурена Цормудяна став одним з перших повноцінних романів «Метро 2033». Лише через чотири роки, влітку 2012 року, «Муос» був виданий на папері в рамках «Всесвіту Метро 2033».

У 2009 році автор почав писати свій другий роман «Муос-2: Чистилище» і, як свого часу було з «Муосом», по розділах викладати його на форумі, присвяченому Метро, а також на офіційному сайті попереднього роману. Написання тривало довго, поки в 2013 році Захар Петров не озвучив своє рішення спочатку дописати роман до кінця, відредагувавши попередні глави, і після цього викласти в Інтернет всі твір цілком.

Сьогодні, 15 вересня 2013 р Захар Петров виконав свою обіцянку, і ви можете бачити електронну книгу, що вийшла в результаті.

Бажаємо приємного читання.

Виноски Редагувати

  1. МУОС — Мінське Управління Оборонних Споруд
  2. Нажаль, остання опублікована глава 10 книги Муос-2 Чистилище розповідає нам лише про початок війни сил Центру з бригадами світлих дигерів; у чому дійсна причина протистояння, мабуть, маємо дізнатися пізніше, в продовженні книги
  3. І коли за мовчазного невтручання світлих дигерів Віра стає свідком жорстокого вбивства темними дигерами жінки, вона розуміє, що йде різними дорогами з ними

Шаблон:КнигиМетро2033 Редагувати

  1. Калашников Тимофій - псевдонім авторського колективу

Випадкова вікі