FANDOM

Мельник
Мельник LL
Прізвище

Мельников

Прізвисько

Мельник

Стать

Чоловік

Зустрічається в…

Метро 2033, Метро 2034, Metro 2033, Metro: Last Light

Рід діяльності
  • Війсковий
    (до ядерної війни)
  • Командир загону сталкерів Полісу
  • Лідер Ордену
Рідна станція

Поліс

Смерть

Можливо, втрата крові

Місце смерті

Можливо,
Останкінська башта

Зброя
Спорядження

Важке спорядження, ПНБ, ніж

Мельник (полковник Мельников) — один з головних героїв книги Метро 2033, ключовий персонаж гри Metro 2033 та книги Метро 2034. Досвідчений сталкер, командир загону сталкерів Полісу, а згодом-лідер Ордену.

Метро 2033 Редагувати

«Сталкер.

Саме так він собі їх уявляв - за розповідями вітчима і за байками човників. Замурзаний і обпалений місцями захисний костюм, довгий важкий бронежилет, широкі плечі, на правому - недбало закинута громада ручного кулемета, з лівого на зразок портупеї спускається і маслянисто поблискує стрічка з патронами. Грубі шнуровані черевики, заправлені в них штани, за спиною - просторий брезентовий ранець. Сталкер зняв круглий спецназівський шолом, стягнув гумову маску протигаза, і, розчервонілий, мокрий, розмовляв про щось з командиром посту.

Він був вже немолодий, Артем бачив сиву щетину на його щоках і підборідді і сріблясті нитки в короткому чорному волоссі. Але від нього віяло силою, впевненістю в собі, він був весь якийсь жорсткий, підібраний, немов навіть тут, на тихій і світлій станції, був готовий у будь-який момент зустріти небезпеку і не дати їй застати себе зненацька.

Тепер тільки один Артем все ще безпардонно роздивлявся приходька, а інші люди, що стояли в черзі, спочатку підганяли його, вимагаючи просуватися вперед, а потім стали просто обходити його. - Артем! Ти чого там так довго? Дивись, спізнишся! - підійшов Данило.

Почувши його ім'я, сталкер різко обернувся в бік Артема, уважно оглянув його, і раптом зробив широкий крок назустріч йому.
- Не з ВДНГ? - запитав він глибоким звучним голосом.

Артем мовчки кивнув, відчуваючи, як у нього затряслися піджилки.
- Ти Не Мельника шукаєш? - продовжив він.

Артем кивнув ще раз. - Я Мельник. У тебе для мене що-небудь є? — сталкер подивився Артему в очі.
Артем поспішно намацав на шиї шнурок з гільзою, до якої вже почав ставитися як до свого талісману, і з якої був навіть вже якось дивно тепер розлучатися, і простягнув її сталкерові.»

~ Перша зустріч
Мельник розповідає Артему про Д-6

Мельник розповідає Артему про Д-6

Метро 2034 Редагувати

Ціваві факти Редагувати

  • Мельник має гарну військові підготовку.
  • Можливо, Десятий та Володя - його товариші.

Виноски Редагувати

Випадкова вікі