FANDOM

СюжетРедагувати

Начебто десь в Антарктиці існує таємна фашистська база «211». Секретні види зброї, які розроблялися там колись, здатні допомогти залишкам людства очистити поверхню Землі від радіації і мутантів.

Мешканці станції отримують електроживлення від генераторів атомної субмарини «Іван Грозний». Саме цією субмариною вирішено зробити небувалий похід: з Балтики через Африканський континент до Антарктиди.

Головна героїня Лера відправляється туди, але тільки тому, що там, можливо, вже двадцять років страждають її зниклі без вести батьки.

ПерсонажіРедагувати

  • Лера (Валерія Олександрівна Степанова) - головна героїня, 23 роки, помічниця Батона, господиня білої миші Чучундри.
  • «Батон» (дядько Міша) - мисливець, наставник Лери. Суворий сталкер-одинак зі спотвореним довгим шрамом обличчям. Пияк. Один з небагатьох, хто вижив у фінальному бою.
  • Єрофеєв - дід Лери.
  • Юрій Борисович Лобачов - вигнаний з-за пиятики колись з військово-морського училища, проте в книзі капітан човна «Іван Грозний». Загинув під час бою з «морським дияволом».
  • Тарас Лапшов - старший помічник на підводному човні «Іван Грозний». Після загибелі Лобачева став капітаном. Покалічений у фінальному бою, майже осліп.
  • Азат Ахметов - солдат, який любив Леру. Підірвав себе разом з мутантом, у якого перетворився Єжи.
  • Вадим Колотозов - старший механік на підводному човні «Іван Грозний». Убитий австралійцями.
  • Савельєв - метеоролог, 30 років, жартівник. Один з небагатьох, хто вижив у фінальному бою.
  • Борис Гнатович - кок на підводному човні «Іван Грозний». Убитий австралійцями у фінальному бою.
  • «Паштет» - рибак, помічник кока на атомоході «Іван Грозний», друг «Тріски». Важко поранений австралійцями у фіналі книги.
  • «Тріска» - рибак, помічник кока на атомоходе «Іван Грозний», друг «Паштета». Один з небагатьох, хто вижив у фінальному бою.
  • «Колобок» (Віктор Михайлович) - лікар на атомоході «Іван Грозний».
  • Єжи - керівник польської групи, що видавала себе за калінінградців, відправився на «Івані Грозному» в Антарктиду, щоб знайти засіб від радіації і мутацій. Підчепив невідому заразу в Африці, наступивши босоніж на якусь колючку на пляжі. Свою хворобу приховує. Вколов собі препарат, знайдений на антарктичній базі Рейху, після чого перетворився в страшного мутанта. Убитий Азатом.
  • Марк - молодий хлопець з польської групи, очкарик. Типовий «ботанік», ходяча енциклопедія, права рука Єжи. Убитий мутантом, у якого перетворився Єжи.
  • Василь - член польської групи, альбінос, нахаба. Намагався зґвалтувати Леру, убитий Азатом.
  • Палич - єдиний житель бурової платформи, українець. Живе удвох з розумною нафтової субстанцією - Соляриком.
  • Дженні Тахома - лейтенант ВПС США. До 2033 року перебувала в заручниках у племені Маніту.
  • Лев Миколайович Дубков - начальник антарктичної бази «Новолазарівська». Убитий у фінальному бою.
  • Ренді Макміллан - американець, житель «Новолазаревской». Бородатий, носить ковбойський капелюх. Покалічений австралійцями у фінальному бою.
  • Бак Купер - американець, житель «Новолазаревської», механік. Неголений товстун. Розшарпаний собаками австралійців.
  • Коротун Джек - британський спелеолог, житель «Новолазаревської».
  • Ханс Крюгер - німець, біолог, колишній житель «Новолазаревськоїй». Вигнаний з бази за те, що зарізав кормову птицю. Вирішив помститися колишнім сусідам. Саме він знаходить фашистську лабораторію. Перейшов на бік австралійців. Убитий Тріскою.
  • Мічиган - здоровань-негр, житель «Новолазаревської». Покалічений австралійцями.
  • Штольц - 50-літній німець, житель «Новолазаревської». Убитий сокирою у фінальному бою.
  • Вільсон - одноокий ватажок австралійців. Убитий Лерою у фінальному бою.

Виноски Редагувати

Шаблон:КнигиМетро2033 Редагувати

  1. Калашников Тимофій - псевдонім авторського колективу

Випадкова вікі