FANDOM

В грі Metro 2033 не знаходимо ніяких спогадів, а от у книзі є досить цікава сцена, де Артем читає про зв'язок Леніна і Сил Темряви.В Metro Last Light Ленін є пасхальним яйцем від розробників.

Метро 2033Редагувати

«Через кілька хвилин Данило вже спав, а Артем, підсунувши свічку ближче, почав читати.

«...будучи найменшою і невпливовою з політичних груп, які боролися за вплив і владу в Росії після першої революції, більшовики не розглядалися як серйозні суперники ніким з протиборчих сторін. Вони не користувалися підтримкою селянства, і спиралися лише на нечисленних прихильників в рядах робітничого класу і на флоті. Головних ж союзників. І Леніну, який навчався алхімії і заклинань духів у закритих швейцарських школах, вдалося зайти по іншу сторону бар'єру між світами. Саме в цей період спливає вперше пентаграма як символ комуністичного руху і Червоної Армії.

Пентаграма, як відомо — це найбільш поширений і доступний до створення починаючими тип порталу між світами, що допускає в нашу реальність демонів. При цьому творець пентаграми при вмілому використанні її встановлює контроль над викликаним в наш світ демоном, який повинен служити йому.

Зазвичай, щоб краще контролювати покликану істоту, навколо пентаграми викреслюється захисне коло, і демон не здатний покинути його периметр.

Невідомо, як саме вдалося лідерам комуністичного руху добитися того, чого прагнули наймогутніші чорнокнижники всіх часів — встановлення зв'язку з демонами-володарями, яким підкорялися орди їх більш дрібних побратимів. Фахівці переконані, що самі повелителі, відчувши майбутні війни і найстрашніші за всю історію людства кровопролиття, підійшли ближче до межі між світами і покликали тих, хто міг дозволити їм зібрати жнива людських життів. Натомість вони обіцяли їм підтримку і захист.

Історія з фінансуванням більшовицького керівництва німецькою розвідкою, зрозуміло, правдива, але було б нерозумно і поверхнево вважати, що саме завдяки закордонним партнерам Леніну і його соратникам вдалося схилити чашу терезів на свою сторону. У майбутнього комуністичного вождя вже тоді були покровителі незмірно більш сильні і мудрі, ніж чини з військової розвідки кайзерівської Німеччини.

Деталі його таємної угоди з силами темряви, зрозуміло, недоступні сучасним дослідникам. Проте результат їх був в наявності - вже через короткий час пентаграми розташовуються на прапорах, головних уборах солдатів Червоної Армії і на броні її нечисленної поки військової техніки. Кожна з них відкривала двері в наш світ демонові-захисникові, який оберігав носія пентаграми від посягань. Плату демони отримували, як водиться, кров'ю. Тільки за XX століття, за найскромнішими підрахунками, в жертву були принесені близько 30 мільйонів жителів країни.

Договір з володарями покликаних сил дуже скоро виправдовує себе, більшовики захоплюють і закріплюють владу, і хоча сам Ленін, який виступав першою сполучною ланкою між двома світами, не витримує і гине всього 54 років від роду, зжертий ізсередини пекельним полум'ям, послідовники продовжують його справу без коливань.

Незабаром настає демонізація всієї країни: діти, що йдуть до школи, приколюють на груди першу pentagram (Мало хто знає, що спочатку ритуал посвячення в жовтенята припускав проколювання шпилькою значка дитячої плоті, а зовсім не кріпився на одяг. Таким чином демон жовтневою «зірочки» «куштувала» крові свого майбутнього господаря, раз і назавжди вступаючи з ним у сакральний зв'язок).

Дорослішаючи і стаючи піонером, дитина отримувала свою нову pentagram — на ній частина суті Договору: тиснений золотом портрет Вождя там був охоплений полум'ям, в якому той зник. Таким чином підростаючому поколінню нагадувалося про подвиг його самопожертви. Потім був Комсомол, і нарешті, обраним була відкрита дорога в касту жерців - Комуністичну партію.

Міріади покликаних духів обороняли все в Радянській державі: дітей і дорослих, будинки й техніку, а самі демони-повелителі розташувалися в гігантських рубінових пентаграмах на баштах Кремля, добровільно погодившись на ув'язнення в ім'я збільшення своєї могутності.

Саме звідси розходилися по всій безкрайній країні невидимі силові лінії, які утримують її від хаосу і розвалу, і подпорядковують її жителів волі мешканців Кремля. У певному сенсі, весь Радянський Союз перетворився в одну гігантську pentagram, захисною окружністю навколо якої став державний кордон СРСР»»
~

Metro Last LightРедагувати

В місії "Червона площа"  можна знайти потайний хід до мавзолею Леніна. Але сам Ленін дуже погано зберігся (залишився тільки скелет і порваний одяг)

Lenin 640x360.jpg

Ленін в Мавзолеї

Випадкова вікі