FANDOM

Кремль 68

Данило про КремльРедагувати

Сталкери кажуть, що ніколи не можна на Кремль дивитися, коли виходиш. Особливо на зірки на баштах. Як глянеш — так око вже не відірвати. А якщо подовше подивишся - туди затягувати починає, дарма що всі ворота відкриті стоять.

Тому у Велику Бібліотеку сталкери поодинці ніколи не піднімаються. Якщо один випадково заглядится на Кремль - його інший відразу в свідомість призведе. :- А усередині Кремля що? - ковтнувши, прошепотів Артем.

- Ніхто не знає, бо туди тільки входять, а назад ще ніхто не повертався. Там на полиці, якщо хочеш, книжка стоїть, в ній є цікава історія про зірки і свастики, у тому числі і про ті, на кремлівських баштах

Про рубінові зірки над КремлемРедагувати

Пентаграма, як відомо — це найбільш поширений і доступний до створення починаючими тип порталу між світами, що допускає в нашу реальність демонів. При цьому творець пентаграми при вмілому використанні її встановлює контроль над викликаним в наш світ демоном, який повинен служити йому.

Зазвичай, щоб краще контролювати покликану істоту, навколо пентаграми викреслюється захисне коло, і демон не здатний покинути його периметр.

Невідомо, як саме вдалося лідерам комуністичного руху добитися того, чого прагнули наймогутніші чорнокнижники всіх часів — встановлення зв'язку з демонами-володарями, яким підкорялися орди їх більш дрібних побратимів. Фахівці переконані, що самі повелителі, відчувши майбутні війни і найстрашніші за всю історію людства кровопролиття, підійшли ближче до межі між світами і покликали тих, хто міг дозволити їм зібрати жнива людських життів. Натомість вони обіцяли їм підтримку і захист.

Виноски Редагувати

Читати щеРедагувати