FANDOM

Пізнайте метро з нової сторони за допомогою комплекту розробника! Загляніть на стрільбище, де ви можете спробувати будь-яку зброю з гри, відвідайте музей, де всі істоти і персонажі світу Метро предстануть перед вами у всіх подробицях. Бийтеся з грізними супротивниками на арені.

-- Опис місії

MetroLL 2014-04-18 10-40-54-16.jpg

В цій місії ви можете відчути себе розробником! В даній місії немає ніяких завдань, вона створена для розваги гравців.  У вашому розпоряженні є МузейСтрільбище та Арена. А тепер розглянемо все детально.

Головний герой піднімається на ліфті на 14 поверх якоїсь будівлі. Коли двері ліфту відчинились, ми бачимо дві двері: двері на стрільбище і арену, та двері в музей.

СтрільбищеРедагувати

На стрільбищі знаходиться збройова, де гравець може вибрати, та модифікувати зброю. Тут
MetroLL 2014-04-18 10-41-34-17.jpg
представлена вся зброя, яка є в грі, та в DLC. Поруч з нею є столи вже з готовою зброєю. Вибравши зброю, можна постріляти в тирі. Серед мішеней є власне сама мішень, манекен (який використовувався в тирі Д6, в самому початку гри), та моделі солдатів (скелети в формах фракцій метро). Можна вибрати дистанцію: 10, 20, або 30 метрів. Можна просто постріляти у мішені, а можна й брати участь у змаганні: потрібно збити певну кількість мішеней за певну кількість часу. Мішені (тільки моделі солдатів) можуть стріляти в персонажа, але шкоди нанести не зможуть.

АренаРедагувати

На арені можна запрограмувати бій двох сторін (команда може складатися з самих несподіваних гравців!) і почавши бій можна спостерігати за ходом подій, а можна і самому брати участь в бою (союзниками є команда зліва). Цікавими боями є битва істот одного виду (наприклад носачі проти носачів). Кожна команда складається з 5-ох істот. Серед списку істот в команди є Люди, НосачіКреветки, та Стражі. Як і на стрільбищі, тут є також змагання: потрібно самому вижити на арені проти хвиль супротивників деякий час. Також можна влаштовувати нічні баталії (потрібно натискнути кнопку зміни дня/ночі).

МузейРедагувати

Зайшовши в музей ви можете побачити моделі персонажів. Вони будуть стояти нерухомо. Якщо
MetroLL 2014-04-18 10-41-38-88.jpg
підійти до персонажа і натискути клавішу використання (за замовчуванням E), то можна побачити анімацію персонажів (ходьбу, біг, стояння на місці). Тут не тільки моделі людей, але й ще і істот. В центрі музею стоять 4 істоти (3 із них є боссами у грі), а саме: ДемонВелика МамаГігантська креветка, та Ведмедиця. На стінах висять логотипи гри та постери.

ФотогалереяРедагувати

Випадкова вікі