FANDOM

Жнець — мурахоїд-мутант, що його зустріли і змогли розстріляти Сергій і Поліна.

ЗустрічРедагувати

Там, куди вона вказувала, приблизно в ста метрах від них, рилася в землі темна незрозуміла фігура, покритий довгою свалявшейся шерстю. Відстань не дозволяла повністю розглянути її, але грудкувату шерсть і довгий хвіст, що смикався, Сергій розгледів цілком виразно. Він ніколи не бачив таких монстрів, але те, що перед ним саме монстр - одне з породжень опустошившей землю Катастрофи, не викликала сумнівів.

Не зводячи очей з кошлатого чудовиська, Сергій позадкував, тому і наступив на купу каміння, які зі зрадницьким стуком розкотилися з під ніг. Поліна знову сердито зашипіла, але було вже пізно - у тварюки виявився на рідкість чуйний слух.
Монстр різко випростався, підвівшись на задніх лапах, і повернув до людяей голову. У ньому виявилося ніяк не менше трьох метрів зросту - навіть найбільший зубатий чи дотягнувся б йому до грудей.
Але найбільше Сергія вразили передні лапи чудовиська - вони були в півтора рази довше тулуба і закінчувалися такими величезними кігтями, що подарунок Поліни в порівнянні з ними здавався просто складаним ножиком.
Секунда пішла у чудовиська на те, щоб оцінити ситуацію, а може, монстр просто прикидав, чи варто здобич його зусиль. Мабуть, здобич того коштувала, тому що він знову опустився на всі чотири лапи і кинувся на людей. Це був дуже дивний біг, більше схожий на стрибки. Звір мчав вперед, брикаючи передніми лапами і ставлячи їх на землю тильною стороною, що, втім, було дивно, інакше монстр переламав б свої величезні кігті.

Сталкери про створінняРедагувати

- А чому ви його женцем називаєте? - заповнюючи паузу, поцікавився він.
- З-за пазурів, - відповів кулеметник. - Бачив, які у нього кігті? Як серпи! Ось женцем і прозвали. Він цими кігтями щурів та інших дрібних тваринок з нір дістає, ними і харчується. Ну і людьми, звичайно. Упиря або кого більшого дістати не може - бігає повільно, а людину спокійно наздоганяє.

У нас тут один учений з Сибірської жив, головатий мужик, Вольтером звали. Так він цих тварюк по своєму називав: мурахоїдами. Тільки не прижилася. Занадто вже слово довге і незрозуміле. Та і при чому тут мурахи якісь?..

Виноски Редагувати

Шаблон:Новосиб Редагувати

Книги серії Метро 2033‏‎

Випадкова вікі