FANDOM

MetroLL 2014-06-21 18-59-01-39.jpg

Тридцять другий (останній) розділ гри Metro: Last Light. Бійці Ордену готуються до захисту Д6 від червонихЧервоні атакують і бійцям Ордену доводиться відступити. Вони відбивають декілька атак, але на паралельній лінії з`являється танк. Артем знищує його. Атаки червоних посилюється. Артем бере гатлінг, та відбиває атаки червонихМельник каже, що комлекс замінований, так як вони все одно не витримають штурму. На барикади їде бронепоїзд, зруйнувавши останній захист. З`являється Корбут, який насолоджується перемогою. Мельник, каже Артемові, щоб він підірвав комплекс. Будучи пораненим, Артем повзе до пульту керування...

Погана кінцівкаРедагувати

...і активує бомбу. В спогадах вспливають Аннамама Артема. Він проходить через ряди бійців, які віддають йому честь, а в кінці строю стоять МельникХанУльман, та БурбонД6 підривається, знищуючи всіх. Через кілька років після цих подій, Анна розповідає своєму сину про свого батька, про те що він був найхоробрішим. Також розповідає про Чорних, що вони пішли. Чорні більше не намагаються встановити контакту з людьми і йдуть з метро.

Хороша кінцівкаРедагувати

...і хоче активувати бомбу, але з`явився маленький Чорний і зупиняє Артема. З`являються Чорні і використовуючи свої здібності стравлюють червоних між собою. Маленький Чорний вбиває КорбутаУльман загинув, Хан зник, а Мельник керує Орденом з крісла-каталки. Епізод про сина Артема відсутній, скоріше всього Артем одружився на Анні і вони виховують сина. Маленький Чорний прощається з Артемом і йде разом з іншими Чорними з метро.  

Випадкова вікі