FANDOM

Перша згадкаРедагувати

Вперше Артем про Д6 дізнається на Смоленській. Після операції в підземному лазареті Мельник перечитує листа, що його наказав взяти Артемові помираючий в Бібліотеці брамин Данило.

Мельник відповів не відразу. Він ще раз дочитав лист до кінця, потім задумався на кілька секунд і тільки після цього повільно почав розповідати:

- Я про таке чув раніше. Легенди завжди ходили, але їх адже в метро тисячі. Тільки легендами і живемо, не хлібом самим Єдиним. І про Університет, і про Кремль, і про Поліс, і не розбереш, що правда, а що біля багаття де щось на Площі Ілліча вигадали. Ось і про це... Ходили, загалом, чутки, що десь у Москві, або під Москвою, уціліла ракетна частина. Такого, звичайно, ніяк відбутися не могло. Військові об'єкти - це завжди ціль номер один. Але говорили, мовляв, не встигли, або не догледіли, або забули - і одна ракетна частина зовсім не постраждала.
Розповідали, що хтось туди навіть ходив, що-то там бачив, стоять там, мовляв, установки, під брезентом, новенькі, в ангарах... Користі в метро від них, щоправда, ніякої - на такій глибині своїх ворогів все одно не дістанеш.

А до чого тут ракети?Редагувати

Як пам'ятаємо, чорні стали постійною загрозою для ВДНГ. Але, якщо у них є вулик - і він десь поблизу, як думав Хантер...

- Ракети? - здогадався Артем.

- Залп дванадцяти ракет з касетними осколочно-фугасними елементами накриває площу в 400 000 квадратних метрів, - вишукавши потрібне місце в листі, прочитав Мельник. - Кілька таких залпів - і від Ботанічного Саду, або де вони там ще можуть жити, залишаться одні вугілля.

- Але ви ж кажете, це легенди, - недовірливо заперечив Артем.

- А ось брамини говорять, що ні, - сталкер помахав листком в повітрі. - Тут навіть пояснюється, як пробратися на територію цієї частини. Ще, правда, написано, що установки частково несправні.

- Ну і як туди потрапити?

- Д-6. Тут згадується Д-6. Метро-2. Вказується розташування одного з входів. Вони стверджують, що тунель звідти веде в тому числі і до цієї частини. Але обмовляються, що при спробі проникнення в Метро-2 можуть виникнути непередбачені перешкоди.

- Невидимі Спостерігачі? - пригадав Артем коли-те почутий розмову.

- Спостерігачі - це нісенітниця і балачки, - поморщився Мельник.

- Ракетна частина теж була всього лише легендою, - вставив Артем.

- Вона і залишається легендою - до тих пір, поки я її сам не побачу, - відрізав сталкер.

- А де вихід в Метро-2?

- Тут написано - станція Маяковська.

Випадкова вікі