FANDOM

Діти сектора. Сектор 4
Дети Сектора 01

ПочатокРедагувати

Чоловік скосив очі і стиснув губи. Диктор зобразила радість і дружелюбність, і знов заговорила:

- Позавчора, п'ятого липня, спостерігалося масове загострення рецидивів у психічно неврівноважених громадян, що знаходяться в стадії ремісії. Вчора у нас в гостях був головний лікар психіатричної лікарні імені Семашка, він розповідав, що загострення викликав потужний Сплеск в Секторі. Віталію В'ячеславовичу, наскільки ситуація серйозна?
- Здрастуйте, - буркнув той і заговорив потужним басом: - Ні наскільки, тобто, зовсім не серйозна. Серйозних наслідків не спостерігалося. Неврівноважені особи лікуються. Хвилюватися нема про що.
- Ходять чутки, що на певний час втратили працездатність навіть деякі політичні діячі, у тому числі Президент. Наскільки вони обґрунтовані?

Чоловіка перекосило. Точніше, так міг подумати сторонній спостерігач, насправді ж Віталій В'ячеславович посміхався, він це робив не часто - посада не дозволяла - і трохи забув.

- Повторюю, - пробасив він, дивлячись в телетекст - на величезний екран позаду камер. - Ніякої загрози не було і немає. Хворі люди ізольовані, їх небагато. Державній безпеці нічого не загрожує. Вам теж ніщо не загрожує.
- А як ви прокоментуєте те, що Сектор поширює свій вплив максимум на Хімки, але постраждали люди, які знаходяться в різних частинах нашої країни, і ніколи не бували поблизу Сектора?

Шендрик крякнув, ненав'язливо засовався і злобливо покосився на Діану Ромашкіну, з-за чого його очі стали нагадувати жаб'ячі, потім глянув на екран і прочитав:

- Як відомо, психіка людей дуже нестійка. На неї впливають всілякі випромінювання, а також метеоритні...

Диктор, радісно ... витяглася на обличчі і поправила:

- Напевно, метеорологічні?
- Ви зрозуміли, що я хотів сказати, - підвищив голос Шендрик. - Метеорологічні умови, наприклад, фази місяця і спалахи на Сонце, що провокують магнітні бурі. Так ось, п'ятого липня якраз таки спостерігалася потужна магнітна буря, не кажучи вже про фази місяця. Сплеск Сектора насправді тут зовсім ні при чому.
- Ходять чутки, що всі постраждалі люди вживали біотин, тому вони і...

Шендрик почервонів і знову підвищив голос:

- Ну, я вживаю біотин. Я абсолютно нормальний і нічого такого зі мною не було. Це плітки і домисли. Тому що людям властива заздрість, вони заздрять більш успішним і хочуть позбавити їх біотину, щоб, кахи, хм,... зрівняти права.

КороткоРедагувати

На Землі є Сектор. В Секторі творяться незрозумілі аномалії і проживають мутанти. Також в Секторі є Глибочінь — такий-собі телепортал.

Десь на орбіті ширяє Вулик — величезний автоматично керований корабель, нашинкований роботами і електронікою. У Вулику є матка, яка плодить «хамелеонів». Хамелеони потрапляють на Землю, і людей, які вживали Біотин, перетворюють на зомбі.

Марина «підключилася» до Вулика і стала його інформаційною часткою. Вона дізналася: ті, хто вживали біотин, «почули Зов Вулика». Вони тепер мають підготувати Землю до влади хамелеонів.

Одна група героїв бореться із зомбаками і мутантами в Секторі. Інша не менш героїчно бореться із всякою хрінню в самому Вулику.

Гонки на Хаммерах, БТРах, КамАЗах через юрми зомбаків, купа крові, м'яса, непальські ножі кухрі, пригоди, погоні...

Люди перемагають падлючого Вулика. Хеппі Енд.

Кому цікавоРедагувати

  • Можете описати героїв і детальніше сюжет.

Виноски Редагувати

Шаблон:КнигиМетро2033 Редагувати

  1. Калашников Тимофій - псевдонім авторського колективу

Випадкова вікі