FANDOM

На початку книжки Дрон неначе старший товариш і порадник Сергія. Але його підла натура починає розкриватися, коли Сергій припиняє спробу згвалтування беззахисної приреченої до страти дівчини.

На СибірськійРедагувати

Ті, хто знав його раніше, - а після вторгнення павутини таких залишилося всього двоє: Серж і його шустра супутниця, - вважали, що Дрон діє навмання. Але це було не так. Просто він дуже швидко приймав рішення. І саме тому залишився живий.
Можна сказати, що своїм вторгненням павутина круто змінила його життя. Навіть не так - вона подарувала йому нове життя!
Поки купка ідіотів на чолі з Касаріним-старшим [1] боролася за агонізуючу станцію, намагаючись зупинити нестримну силу, що змітала все на своєму шляху, Дрон не втрачав часу дарма. Вибивши двома зарядами картечі замок збройової, він набив патронами перший наплічник, що попався на очі , і тут же, не втрачаючи часу, дав драла - окрім смерті в Гаю ловити було нічого, а ті, хто вважав інакше, пішли на корм обплутала станцію павутині. Потім в безпечному місці Дрон перерахував своє багатство. У нього виявилося більше тисячі патронів - цілий статок! Нове життя обіцяла бути насиченим та цікавим.

Доля зрадникаРедагувати

Спочатку йому щастило. По дорозі на Сибірську зустрівся зустрічний торговий караван. Дрон швидко переконав човників, що, якщо вони хочуть залишитися в живих, ні на Маршальску, ні тим більше в Гай заходити не варто, і разом з караваном благополучно дістався до Сибірської.

На блокпосту труднощів теж не виникло - жменю патронів, що перекочувала в кишеню начальника патруля, вирішила всі проблеми. На Сибірській Дрон почав з того, що пройшовся по місцевому базару, де обзавівся новими речами, потім заїхав в бар, щоб відзначити початок нового життя, там же зняв Сью, купившись на її пухкі буфера, що буквально вискакували з вирізу тісній кофти.
Але, як відомо, везіння не може тривати вічно, в чому він незабаром і переконався.

Коли Дрон, вийшовши з бару в обнімку з Сью, відправився випробувати пружність бюста і інших частин тіла, на станції з'явився Серж зі своєю дівчиною, яку він витягнув з петлі. Побачивши його, шмаркач захоплено заверещав і ледь не зіпсував всі справу. Добре, що вдалося по-швидкому перевести стрілки на нього самого. У справу втрутилися есесівці. Вони обробили Сержа і кинули в камеру, а вже на наступний день повинні були стратити — із злодіями на Сибірській не церемонилися.
Правда, дівчиську, не без допомоги шмаркача, вдалося втекти.
Дрон вважав за краще б, щоб эсесовцы зловили обох, тим більше що ті були великими байкарями по частині страт. Тим не менш, він не побачив у втечі дівчати для себе великої біди, хоча і вжив необхідні заходи.

Сью обіцяла звести його з торговцем документами і виконала свою обіцянку. Але її приятель виявився рідкісним жаднюгою. Йому здалося мало півтори сотні патронів, які був готовий викласти Дрон за підроблений сибірський паспорт, він захотів забрати все. Як переконливий, на його погляд, аргумент він виставив дробовик, з якого, очевидно, розраховував пристрелити набитого патронами простака, який мав намір обзавестися новими документами. Однак зустрічний аргумент Дрона у вигляді неперевершеного за своєю пробивною силою ТТ переважив, і жадібний торговець відправився в інший світ з простріленим навиліт черепом. Слідом за ним пустилася і гарненька дурепа Сью, що стала мимовільним свідком їх короткого, але гарячого спору: їй куля Дрона вибила ліве око.

Дрон міг зірвати з Гаю тільки під час бою. Плювати, що сосунець при цьому подумає, але він може розповісти про вчинок приятеля керівництву Сибірської. А дезертирів в Союзі любили ще менше, аніж злодіїв.

За невиконання бойового наказу і дезертирство передбачалося тільки одне покарання - смерть. І справа була зовсім не в провині конкретної людини, а в тому, що керівники Союзу, чия влада в першу чергу спиралася на силу зброї сибірського гарнізону, не бажали створювати небезпечний для самих себе прецедент. Тому одкровення касаринського нащадка були дуже небезпечні навіть для крутого і забезпеченого хлопця, який вирішив почати нове життя. Щоб ця життя раптовим чином не обірвалася, слід якомога швидше заткнути сопляку рота...

Виноски Редагувати

  1. Мається на увазі батько Сергія Касаріна

Шаблон:Новосиб Редагувати

Книги серії Метро 2033‏‎

Випадкова вікі