FANDOM

Дмитро Олексійович Глуховський народ. 12 червня 1979 р - російський кореспондент, журналіст, радіоведучий, телеведучий і письменник.

Глуховський фото 01

БіографіяРедагувати

Дмитро Олексійович Глуховський народився в Москві в районі Строгіно. Отримав початкову освіту в московській школі ім. В. Д. Полєнова з поглибленим вивченням французької мови на Спасопісковському майдані. Чотири з половиною роки жив і вчився в Ізраїлі, працював у Німеччині та Франції. Був кореспондентом в Ізраїлі та Абхазії, працював на «Радіо Росії», в телерадіокомпанії «Deutsche Welle», на каналах «Euronews» і «Russia Today» в статусі кореспондента кремлівського пулу. З 2008 року радіоведучий станції «Маяк». З березня 2009 року був ведучим науково-популярної передачі «Фантастичний сніданок» на інтернет-каналі PostTV.

Володіє п'ятьма мовами. Дебютував як мережевий письменник з постапокаліптичний романом «Метро 2033», голови якого регулярно викладалися в Інтернеті на сайті m-e-t-r-o.ru, отримавши, таким чином, оцінку самого широкого кола читачів. Текст роману також був розміщений в декількох великих мережевих бібліотеках і в Живому журналі автора.

ТворчістьРедагувати

В 2005 році його роман, який отримав в остаточній редакції назва Метро 2033, був опублікований у видавництві «Эксмо», а в 2007 році перевиданий видавництвом «Популярна література». Дмитро Глухівський також є автором опублікованих збірки оповідань «Ніч», «Розповіді про тварин» і п'єси «INFINITA TRISTESSA».

У 2007 році вийшов новий роман автора - Сутінки. Як пише сам Глуховський, він постарався зробити цей твір як можна більш несхожим на дебютний для того, щоб показати, що він не автор твору. У результаті ми маємо справу з романом-метафорою, містифікацією, за словами автора, замаскованими під трилер.

10 березня 2009 року Дмитро випустив свою нову книгу Метро 2034. За його словами, ця книга - не продовження Метро 2033, а паралельна історія з іншими героями.

Влітку 2009 року Тимур Бекмамбетов запросив Дмитра взяти участь в адаптації мультбастера «9» для російського глядача. Крім закадрового тексту, Дмитро написав передісторію до фільму.

У цьому ж році Дмитро брав участь у дубляж фільму «Рок-хвиля», де озвучував персонажа Саймона Своффорда.

У 2010 році Глухівський став одним з колумністів програми «Інфоманія» на телеканалі «СТС».

Вів навесні 2010 року передачу «Прес-клуб XXI».

У 2010 році у видавництві АСТ вийшла нова книга Глуховського - Розповіді про Батьківщину. Як сказав автор, «ця історія почалася з журналу „Російський піонер“, куди головний редактор Андрій Колесников пару років тому запросив мене як колумніста».

Одружений, є дочка.

БібліографіяРедагувати

Нагороди і преміїРедагувати

Eurocon (ESFS Awards) / Encouragement Awards / Кращий дебют (2007)

ПриміткиРедагувати

↑ Дмитро Глухівський. Розповіді
↑ Метро 2034 // Полярні Сутінки. Журнал Дмитра Глухівського
↑ Лабораторія // «9» офіційний сайт фільму
↑ Серафима Скибюк Пірати захопили радіостанцію. Дни.Ру (30 квітня 2009). В архіві з першоджерела 21 січня 2013. Перевірено 14 січня 2013.
↑ Інфоманія // Телеканал СТС
↑ Скачати Прес-клуб XXI. «Всі ми - лохи?» (2010) SATRip torrent :: NNM-Club.ru
http://www.ozon.ru/context/detail/id/5382860/?from=wikiguide Інтерв'ю до виходу «Розповідей про Батьківщину» ОЗОН.Гид

Виноски Редагувати

Шаблон:КнигиМетро2033 Редагувати

  1. Калашников Тимофій - псевдонім авторського колективу

Випадкова вікі