FANDOM

Дим
До Світла Дим 03
Ім'я Геннадій
Прізвище

НВ

Прізвисько

Дим

Стать

Чоловік

Рідна станція

Пітер / Кіровський завод (?)

Зброя
До Світла Дим 01
До Світла Дим 02

Дим — зеленошкірий гігант-мутант. Ім'я Геннадій. Герой книг До світла, В морок.

Прізвисько отримав за те, що багато курить.

Перша зустрічРедагувати

Ближче до опівночі у двері знову постукали. Тільки на цей раз двері заходили ходором і жалібно заскрипіли від потужних ударів, що обрушилися на них. Відлюдник відкрив... а Гліб, вражено зойкнув, скотився з ліжка, перекинув перед собою старий стіл і виставив назовні дуло « Печеніга». В отворі стояв монстр... Зростом під два з гаком метра, широкоплечий зеленошкірий гігант з потворним м'ясистим обличчям і кривою усмішкою, незграбно нахилившись, боязко заглядав у проріз, немов чекаючи запрошення. Нарешті мутант, зігнувшись у три погибелі, протиснувся всередину, зайнявши собою відразу півкімнати.

- Геннадій, - промовив він хрипким грудним басом і простяг величезну лапищу сталкеру. - Для своїх - Дим. А ви, насмілюся припустити, - Відлюдник.
- Будемо знайомі. - Сталкер знизав громиле руку, вказав на хлопчика. - Це Гліб.

Хлопчик знову здивувався. На цей раз словами наставника. Виявляється, той знав його ім'я. Треба ж...

- Дуже приємно, - пробасив Геннадій.

Хлопчик непевно кивнув і виліз з-за столу. Йому стало моторошно ніяково. Щоб хоч якось виправити ситуацію, він випалив:

- А чому Дим?
- Курю багато... - зніяковів відвідувач. В зубах мутанта з'явилася гігантська сигара. Покатавши її з кутка в куток свого величезного рота, Дим продовжив. - Двері в кінці коридору. Ми вас чекаємо. Підходьте.

Мутант обережно ступив назовні і двома пальцями потягнув ручку двері на себе. Хлопнуло. Дзенькнуло. Гігант в коридорі приглушено чортихнувся і знову відкрив двері.

- Вибачте... - Геннадій поклав відірвану ручку дверей біля порога і попрямував геть.

На дрезиніРедагувати

Дим безтурботно пихкотів сигаретою. Помітивши погляд Гліба, мутант весело підморгнув:

- Не переживайте, Гліб, прорвемося. Напарник Ваш - голова! Хитро придумав з візком!
- Геннадій, а Ви чому протигаз не одягаєте? - Наважився на діалог хлопчик.

Мутант випустив хмару диму, посміхнувся.

- А ти, малий, спробуй знайти такий намордник, щоб на цю пику наліз, - устряв Ксива.

Сталкери заіржали.

- Та й пізно йому оберігатися. - Ляпнув Бельгієць. - Все, що міг, наш Крокодил Гена вже підчепив. Дарма що такий зелений...

Ще один вибух реготу. Напруга, витавшее в повітрі, зникала з кожним новим кроком, отдалявшим подорожніх від «Автово».

- Вам, Бельгієць, катастрофічно не вистачає такту! - Дим загасив сигару об шолом приятеля.
- А чому Бельгієць? - Схаменувся Гліб.

Боєць замість відповіді гордо витягнув свою FN F2000, підставляючи під промінь ліхтаря.

- Гвинтівка у нього бельгійська, - шепнув Ксива. - Походу, єдина на все метро.

Остання сцена в книзі До світлаРедагувати

Дим піднявся на ноги, якось страшно загарчав і, розбігшись, шугонув у прірву. Гліб очманіло дивився, як летить вниз, перебираючи ногами в повітрі, величезний мутант. Серце тьохнуло, коли двухсоткилограммовая туша звалилася на верхівку ховався над водою днища баркаса. Корпус гучно задзвенів, подібно дзвону. Хлопчик замружився, однак цікавість пересилила. Дим повільно піднімався. Неймовірно, але масивні кістки мутанта витримали удар. Геннадій вихопив з піхов величезний тесак і кинувся до останків човна. Амфібії корчилися під нещадными ударами. Обрубки лап і хвостів летіли в різні боки. Розкидуючи слизькі тіла, Дим метався вздовж кромки води, але дівчини ніде не було. Він стрибонув назад на остов суденця, вдивляючись в каламутну воду.

- ДИМ!!!

Мутант побачив, нарешті, Нату і полегшено видихнув. Притиснувшись до стіни, дівчина стояла на залізному карнизі метрах в чотирьох від землі. Ніхто й не помітив, як вона встигла перестрибнути туди з човна. Відлюдник вже обрав її зверху і тепер швидко спускався на тросі.
Дим переможно заревів, здійнявши величезні руки до неба, і тут іржавий баркас під ним здригнувся, почавши стрімко занурюватися у воду. З усіх боків на бійця кинулися стрімкі силуети. Сталкери відкрили шквальний вогонь, але все було марно. Похований під місивом слизьких тіл, мутант в лічені секунди пішов під воду. Гліб до болю стиснув кулаки і кричав разом з усіма. Стрілянина припинилася. Сталкери в жаху витріщалися на вируючу поверхню і вили від безсилля.
Над обривом показалася голова Відлюдника. Провідник вхопився за край плити, підтягнувся і виповз нагору. На його спині, обхопивши сталкера руками і ногами, висіла Ната. Скотившись на шорсткий бетон, дівчина заридала, забилася в істериці.

- Ну все, все... Вже нічого не зміниш... Не треба... - Кондор пригорнув її, намагаючись заспокоїти, хоча і сам відчував себе трохи краще.

Ксива грубо вилаявся. Вниз полетіла граната. Під гуркіт вибуху в повітря злетів величезний водяний фонтан.

Виноски Редагувати

Випадкова вікі