FANDOM

Demron-W - в 2008 році компанія Radiation Shield Technologies (RST) розробила передовий засіб індивідуального захисту, що суміщає в собі функції бронежилета та костюма протихімічного і протирадіаційного захисту.

Демрон 04.jpg
Демрон 01.jpg
Демрон 02.jpg
Демрон 03.jpg

В пресіРедагувати

Тканина захистить від радіаціїРедагувати

15.11.2002, 15
09

Учені заявили про те, що їм вдалося створити першу в світі тканину, що захищає від радіації. Вона надає рівень захисту, порівнянний зі свинцевим жилетом, але важить набагато менше.

Матеріал під назвою Демрон не токсичний і не містить свинцю. Для створення захисної тканини Демрон розміщується між двох шарів звичайного матеріалу.
На відміну від традиційної захисного одягу, який рятує лише від альфа-випромінювання, розроблений компанією з Флориди "Radiation Shield Technologies" Демрон блокує також бета - і гама-промені. Всі ці три типи випромінювання утворюються при розпаді радіоактивних матеріалів.
Нова тканина спочатку замислювалася як захисний матеріал для медиків, які працюють з апаратами рентгенівського випромінювання, проте її творці вважають, що Демрон стане в нагоді і в ядерній галузі.
Нова тканина може застосовуватися в найрізноманітніших сферах - від створення легких захисних комбінезонів, не утрудняють рухів при роботі в зонах з високим рівнем радіації, до захисних наметів і матеріалів для літаків і космічних кораблів.
Про це повідомляє BBC.

Опис [1]Редагувати

Завдяки такій комбінації захисних функцій цей засіб ефективно захищає від куль, осколків, вибухових пристроїв, «брудних» бомб та інших хімічних і радіаційних небезпек.

Demron-W складається з декількох шарів матеріалів, що володіють різними захисними властивостями. Верхній шар додає Demron-W властивості вогнетривкості і хімічного захисту. Між шарами тканини розташовується шар полімерного наноматериалу, який володіє підвищеними антирадіаційними властивостями. Цей матеріал по ефективності захисту дорівнює шару свинцю товщиною 20 см. З використанням наноматеріалів побудовано і захист проти ударних і балістичних загроз.

Демронівські костюми вже до 2009 року випускалися у вигляді бронежилетів, костюмів, що закривають все тіло, герметичних скафандрів, медичних жилетів і фартухів для персоналу, що працює на рентгенівських установках.
Технології Demron в даний час використовуються НАТО, НАСА, Національною гвардією і ВМС США.

У ВсесвітіРедагувати

Детально описаний в книзі Право на силу Дениса Шабалова.

Виноски Редагувати

  1. В книзі Право на силу

Шаблон:ЗЕРедагувати

Шаблон:ПравоСили Редагувати

Книги серії Метро 2033‏‎

Випадкова вікі