FANDOM

Грибники — так в книзі «Пітер» називаються наркоторговці [1]. Станція, де обжилися грибники Вулиця Дибенка — крайня південно-східна станція Лінії №4.

ЗгадкаРедагувати

- Галюцинації? - Солоха пильно дивився. - Ти маєш на увазі - лсд-тріп? Грибочки?
- Ее... щось на зразок. - Іван почухав ніс. Чомусь кортіло чхнути. - Розкажи мені про них.

Солоха забарився, переступив з ноги на ногу.

- Ну. Якщо коротко. Відомі здавна. Відносяться до двох родин хімічних речовин - не питай, які, — не пам'ятаю. Найвідоміший галюциноген, він же психоделік - ЛСД. Ну, ти про це, напевно, чув. У наших умовах найдоступніші психоделіки - в грибочках. У псилоцибі навівланцетовидному і в псилоцибі гнойовому міститься псилоцибін. Гриб потрібно з'їсти, так активний елемент через стінки кишківника потрапить у кров.
- А не траванешся?

Солоха посміхнувся.

- Ну... якщо ти здатний з'їсти кілька тонн таких грибів...
- Зрозумів, - сказав Іван. - Він потрапив в кров, і що відбувається далі?
- Дія псилоцибіну приблизно така - ейфорія, потім здається, що тіло довільно змінює розміри, іноді нападає і давить страшний страх. Але це рідко. Ще синестезія - ну, це коли чуєш кольори і бачиш звуки. Так, ще геометричні фігури - шалено красиві, причому бачиш навіть із закритими очима. Але це в основному від ЛСД, він сильніше торкає. Так! - згадав Солоха. - Деякі переживають релігійний досвід. Змінюється «точка складання»...

Іван відмахнувся. Релігійний досвід його зараз не цікавив абсолютно.

- Галюцинації? Видіння?

Солоха з інтересом подивився на командира.

- І це теж. А що тебе так зацікавило, командире?
- Треба мені. Потім скажу. Агресія?
- Ну, якщо треба. Йшов би тоді і запитав там, де дурь вирощують, - образився Солоха. - Йому допомагаєш, а він...

Іван почухав потилицю.

- А де це?
- Станція вулиця Дибенка. Там грибники засіли, вся дурь в метро звідти йде - не знаєш, чи що? Тепер ту станцію називають «Веселе селище».
- Хто називає?

Солоха знизав плечима. Мовляв, що тут незрозумілого...

- Так грибники і називають.

Виноски Редагувати

  1. Всі наркотики Пітерського метро робилися на основі галюциногенних грибів

Шаблон:СтанцПітер Редагувати

Випадкова вікі