FANDOM

Гостинний Двір, по-місцевому Гостинка, — станція Альянсу між станціями Адміралтейська і Невський.

Гостинка здалася Івану набагато приємнішою від Адміралтейської. Ще б пак. Майже все як удома: рідний тип станції - «горизонтальний ліфт», рідний світлий мармур, рідні залізні двері по обидві сторони платформи - тільки станція ширша і набагато довша, ніж Василеострівна. Двері в тунелі відкриті. Чого їм тут боятися? Хіба що... Іван озирнувся. Так і є. Біля входу промайнув знайомий солдатський бушлат. І тут адмиральцы на кожному розі. Вони що, розмножуються поділом?
Василеострівців вже зустрічали - діловито, спокійно, без зайвої метушні. Тут, на Гостинці, Іван знову почав відчувати себе повноправним громадянином Альянсу.
Літній чоловік у синій, стародавній, як Вихід євреїв з Єгипту, формі машиніста простягнув руку, кивнув.

- Час поганий, - сказав він, - але гості хороші. Дай бог, якщо Господар Тунелів буде не проти, — повернемо ваш дизель.

Освітлення на станції було традиційним: натрієві лампи зі світловим карнизом з алюмінію, де-не-де на шнурках звисали звичайні кручені, енергозберігаючі. В останні роки перед Судним Днем, розповідав Водяник, на такі півкраїни перейшло.
Електрику тут, на відміну від Адміралтейської, економили. Освітлена платформа була не те, щоб бідною, але й без зайвого витребеньок. На станції панувала затишна напівтемрява. Тільки далі, у північному кінці платформи, з переходу на Невський лилося чисте біле світло - там, Іван пам'ятав, були лампи денного світла під стелею. А під ними по всьому довгому переходу - овочеві плантації та дитячі майданчики. Діти отримували корисне ультрафіолетове опромінення, заодно допомагаючи забезпечити станцію зеленню.

Дигери вийшли на платформу. Гладишев свиснув. Пашка, задерши голову і відкривши рота, витріщався на побудований до стелі житловий блок - чотири поверхи.
Там вирувало життя. Жінки розвішували білизну - протягнуті мотузки над платформою, на них сушилися сорочки і труси, простирадла і пелюшки. Текла вода. Діти гралися і бігали, ціла зграйка завмерла на третьому поверсі, роздивляючись василеострівців.
Житловий блок займав приблизно третину станції, від лементу і дитячих криків дзвеніло у вухах. Десь нагорі плакало немовля.

Далі за блоком - ринок, ще далі гостьові намети для приїжджих і кафешки. Все як у людей. Поїхати сюди, чи що, на медовий місяць? Цікаво, Тані б тут сподобалося?
Шумно тільки дуже.

- Давайте за мною, - сказав машиніст. Повів їх за собою через всю платформу. Коли йшли, Іван роздивлявся спуски в підземний перехід до Невського проспекту. Офігєть, якого розміру станція. У футбол грати можна.

Назустріч Івану з компанією пройшли дві дівчини - одягнені по місцевому, в кольорових косинках (одна в жовтій, інша в червоній), ноги від вух, стрункі.

- Ти диви, - Сазонов зупинився. - Так, ми в раю, хлопці!

Дівчата посміхалися. Та, що в жовтій, кинула на Сазонова зацікавлений погляд. А що, хлопець видний, красивий. Івану на мить стало шкода, що не на нього дивляться.
І тут у червоній косинці подивилася на нього, опустила очі... знову подивилася. Як обпалила. Івану відразу стало весело.
І що ще потрібно чоловікові...

Виноски Редагувати

Шаблон:СтанцПітер Редагувати

Випадкова вікі