FANDOM

Гомер 01.png

Гомер — головний герой, начебто «автор книги» «Метро 2034»

«Навіть на стіл до начальства овочі потрапляли лише на свята, звичайно ж ними балували тільки дітей. Істоміну довелося неабияк посперечатися з кухарями, щоб переконати їх додати вареної картоплі і з помідорів до належної по непарних числах свинини - для підтримки бойового духу.

Затія спрацювала: лиш варто було Наді, по-бабськи ніяково скинувши з плеча автомат, підняти кришку каструлі, як зморшки на обличчі дозорних стали розгладжуватися. Під таку вечерю продовжувати ... розмови про зниклий караван і розвідзагін, що десь затримувався не хотілося.

- Сьогодні ось цілий день чому то про Комсомольській згадую, - сказав, розминаючи картоплю у своїй алюмінієвої мисці, сивий чоловік у ватнику з метрополітенівськими лычками. - От би потрапити, подивитися... Яка там мозаїка! На мій смак, найкрасивіша станція в Москві. - Та кинь, Гомер, мабуть, ти просто жив там, ось і любиш її досі, - негайно відгукнувся неголений товстун в вушанці. - А на Новослобідський вітражі? А на Маяковській колони такі повітряні і фрески на стелі? - Мені Площа революції завжди подобалася, - сором'язливо зізнався снайпер, тихий серйозний чоловік у роках. - Сам знаю, що дурниці, але всі ці суворі матроси і льотчики, прикордонники з собаками... З дитинства любив цю станцію!»

~

Виноски Редагувати

Випадкова вікі