FANDOM

Кустарний скорострільний кулемет, здатний вести безперервний вогонь тривалий час. Потребує розкрутки стволів перед стрільбою.
Гатлінг
Gatling.png
Прізвисько Шарманка,Перечниця
Користується Андрій Майстер, Артем, Ганс
Реальний прототип Кулемет Гатлінга
Клас Кулемет
Модулі Блок з п'яти стволів, Маховик-стабілізатор, Привод блоку стволів, Приклад для Гатлінгу
Патрони 12,7×108 мм
Ємність магазину 150 (500 у Ганса)
Вартість Тільки видається

Гатлінг (англ. Hand-Held Minigun) - ручний кулемет з гри Metro: Last Light. Це потужна зброя, яка використовує патрони 12,7 × 108 мм.

Вперше зустрічається у руках Андрія Майстра, але використати її можна тільки наприкінці гри в місії Д6. Вона лежить на останніх барикадах. Артем може використати Гатлінг, для того щоб зупинити війська Червоної Лінії, але краще її приберегти до появи солдатів з щитами, та вогнеметником. Великий калібр Гатлінгу дозволяє пробивати, та зносити щити. Після Д6 в основній кампанії більше не зустрічається. Далі, Гатлінг буде у Ганса в місії Важка піхота (DLC Faction Pack), де він вже обладнаний Приводом блоку стволівПрикладом, та збільшеним магазином на 500 патронів. За допомогою нього Ганс відбиває атаки червоних. Також, Гатлінг буде в Комплекті розробника (DLC Developer pack), як і вся зброя в грі. Тільки в Комплекті можна самому встановлювати модулі.

Цікаві фактиРедагувати

  • Якщо в Комплекті розробника поставити модуль "Блок з п'яти стволів", а потім зняти, то у Гатлінга знімуться всі стволи (див. Галерею)
  • У реальному житті таку важку зброю майже неможливо використати без спеціального кріплення

Анімація простоюРедагувати

MetroLL 2014-09-25 19-05-13-45 потік0.gif

Випадкова вікі